Ik ben nu 19 weken zwanger en ik voel de baby inmiddels in mijn buik. Ik voel het alleen heel weinig en best wel zacht, daardoor maak ik me snel zorgen. Wie herkent dit??
Is rond die termijn heel normaal hoor. Ik voelde de baby toen heel af en toe en dan wist ik het soms niet eens zeker. Nog een paar weken en dan wilde je dat het soms even iets rustiger was. Geen zorgen dus! Liefs, Wup
hey meid, Ik heb ook een hele rustige baby. In het begin is dat inderdaad wel jammer, maar geloof me, aan het eind is het alleen maar lekker als je niet steeds tegen je ribben geschopt word of je blaas als trampoline gebruikt wordt, Nu maar hopen dat onze kleintjes na de bevalling net zo rustig zijn he! Liefs
Ik voelde rond die tijd ook niet zoveel hoor. Af en toe een schopje, maar soms ook dagen niets... Ik maakte me daar toen wel zorgen over, maar ze heeft het inmiddels al lang en breed goed gemaakt: ze beweegt nu de hele dag!
Toen ik 19 weken was was t nog stil daarbinnen.. Maar nu voel ik t wel.. Niet dat t superddruk is hoor.. maar bij vlagen..
Maak je niet druk hoor! Sommige meiden voelen hun kindje pas met 22 weken dus in principe ben je er al "vroeg" bij . Het ligt er ook aan waar je placenta ligt (voor, achter) hoeveel je voelt. Als je placente voor ligt wordt het getrappel een beetje gedempt door je placenta. Rond een week of 30 hoef je je kindje pas dageijks te voelen, dus ik zou me nu echt totaal geen zorgen maken.
Ik voelde rond 19 weken nog helemaal niets...nu steeds iets meer, maar ook niet de hele dag hoor. Las trouwens gisteren dat de baby per dag 16 - 20 uur slaapt, dus volgens mij zou je ook niet de hele dag iets voelen...dit ging wel op voor 24 weken, dus misschien als je in een later stadium zit dat de baby dan steeds meer gaat bewegen. Maak je maar geen zorgen!!
Ik ben 34 weken en voel de baby wel, maar is echt heel rustig! Eigenlijk al de tijd al een rustige baby, maar de laatste 2 weken is t nog rustiger!!
met mijn zwangerschap voelde ik pas iets toen ik 21 weken zwanger was. Ik heb me ook heel vaak druk gemaakt omdat ze heel rustig was. Ze schopte wel vaak, maar vaker was het eerder een geschuif.Heb er in ieder geval geen zere plekken aan overgehouden. Maar mevrouw haalt nu de schade in, ze is nu bijna 6 maanden en het is me toch een hittepetit, ze kan geen seconde stil liggen. Dus wie weet wat je straks te wachten staat!
Ooohhhh, die van mij is al vanaf week 19 een echte DRUKTEmakertje. Ochtend, middag, avond of nacht; het maakt het niet uit. Mevrouwtje heeft het druk daarbinnen. Ik las ook dat ze 16-20 uur sliepen per dag. Misschien zijn het wel bewegingen die ze maakt in haar slaap, maar die zijn dan wel heeeeel heftig
Hier ook erg rustig hoor... en als ik hem/haar voel ( wel meerdere keren op één dag nu ) dan kan ik toch echt niet zeggen dat het flinke trappen zijn... meer een heerlijke buikwand- massage!