Hallo Dames, Moet even me hart luchten. Ben sins een weekje een beetje grieperig.. Begon met keelpijn en hoesten. Snachts lag ik heel vaak wakker omdat ik zo erg moest hoesten. Sinds het weekend ook nog eens verkouden erbij. Me hele neus zit verstopt. Ga straks even naar de drogist om te vragen of er iets tegen is. Slapen gaat heel slecht. Heb nu heel veel last van me buikbanden. Weet niet meer hoe ik moet slapen, kan niet meer op me zij liggen. Op me rug krijg ik altijd nare dromen, maar dat is nu nog de enige optie. Ook ivm mijn verkoudheid. Daarnaast heel erg last van branderige waterige ogen. Vanacht werd ik ook 4 keer wakker om te plassen, om half 5 lag ik klaar wakker op bed terwijl ik pas om kwart over 7 de deur uit moet. Dus zit nu doodmoe op me werk. Wat kan ik nou doen tegen die bandenpijn. Voel die kleine nu ook al wat meer.. me placenta ligt precies voor. dus die houd heel veel bewegingen tegen maar nu merk ik het wel heel erg. Wie heeft tips of trucs voor me???
hier precies hetzelfde verhaal! Erg vervelend inderdaad en ik heb ook nog niks gevonden ertegen! Af en toe spuit ik toch echt even met neusspray om dan maar 1 nachtje te kunnen slapen, de banden zijn van het hoesten erg pijnlijk waardoor lang liggen en omdraaien in bed een crime zijn! Heel erg veel sterkte!
Ja echt ik heb precies hetzelfde. heb nu spul om te stomen, en babyneusspray en keeltabletjes, moet zeggen dat de keelpijn weg is. wel nog erg hoesten en idd dan heel pijn aan me banden. me neus die blijft maar verstopt zitten
Ik heb weleens gehoord dat je een voedingkussen kan gebruiken om onder je buik te leggen tijdens het slapen op je zij. Dat schijnt lekker te ondersteunen. Heb het zelf nog niet nodig (gehad). Beterschap!
oh meissie betreschap. Erg vervelend allemaal. Als je zwanger bent pak je het sneller op. Had ik ook gemerkt. Ik was vooral in het begin vaak grieperig. Mijn tip? rustig aan doen en veel rusten. Verder weet ik het niet zo goed. Bij mij hielp dit gelukkig voldoende.
Hoi Meiden bedankt voor jullie reacties. Ik heb eergister bij de drogist keeltabletjes gehaald en gister neusspray en spul om te stomen.. heb dat gister ook gedaan en moet zeggen voel me een stuk beter.. Ben de afgelope paar dagen ook wel erg druk geweest.. nieuwe keuken kopen.. kleding allemaal opruimen.. bezib met de babykamer.. ondertussen nog werken.. weinig slapen.. dus heb gewoon even een opdonder van me lichaam gehad.. heb gister middag ook 3 uur lang geslapen en vanacht ook goed geslapen dus dat heeft me wel geholpen.. van de meeste klachten ben ik nu af alleen ben nog verkouden.. maar dat zal 1 deze dagen ook hopelijk wel weg izjn.