Oh wat irritant!

Discussie in 'De lounge' gestart door Joycey, 9 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Vandaag om 7 uur op en mijn huiswerk gedaan (een groot deel wat voor vandaag af moest en naar de docent gestuurd), de baby zijn fruithapje gegeven, aangekleed, baby aangekleed, tig koppen koffie gedronken, partner wakker gemaakt, ontbijt gemaakt voor ons, koffie erin, vensterbank afgenomen, oude stereo weggebracht, opgeruimd, gepoetst. Vervolgens flessen gemaakt, luiertas ingepakt. Stond op het punt om de wandelwagen in de auto te leggen en naar het bos te gaan om daar te wandelen en te genieten van het weer. Ik deed de baby zijn jasje aan...

Hebben we dit:

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

En dat is nu al dik een half uur geleden; dus ik zit maar even hier te wachten tot hij wakker wordt ;)

3. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Dotje! Maar wat is er irritant? Gewoon inladen en gaan :)

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dat zal je nog wel veeeeel vaker overkomen, denk ik ;)

5. mol81

mol81 Niet meer actief

Wat bedoel je met 'irritant'? Dat je kindje slaapt? Een baby van 6 maanden, lijkt me logisch toch? Ik zou de titel veranderen in 'wat schattig!'

6. Maranne

Maranne Actief lid

23 okt 2013
    252
    0
    16
    Arnhem
    Gewoon gaan! Door de zonnestralen krijgt hij vast weer meer energie ;)

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik zou gewoon je kindje in de auto zetten en gaan rijden.....Ik persoonlijk heb nooit zitten wachten tot mijn kind wakker werd, kan tenslotte ook niet als je ECHT weg moet (werken bijv)

Maar goed, mijn broers en schoonzussen waren ook zo. Als hun kinderen in de auto in slaap vielen bleef 1 gewoon in de auto zitten wachten tot het kind wakker werd :(:(:(

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Als je hem hier oppakt en in de auto zet, wordt hij wakker en is hij de rest van de dag moppersmurf ;)

Maar hij is weer wakker!! Fles in zijn mik en gaan :D

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hij slaapt trouwens nooit rond dit tijdstip overdag - snapte er al weinig van, maar fijn dat hij wakker is ;):cool:

10. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Ik had hem gewoon ingeladen en gegaan..

Dan maar moppersuf krijg hem vast wel weer in slaap..

11. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik denk dat hij gewoon moe is geworden van al het werk wat jij verricht hebt :D

12. Ahwww.. Wát een schatje!

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Hahahaha, Hier bijna altijd standaard een volle poepbroek als ik net wil gaan :D

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Jaaaa en altijd als je eigenlijk haast hebt...

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dat hebben mijn kinderen vaak als ze 5 min in bed liggen...ook heel fijn :( Kom je nét beneden, gaat de jongste hard huilen, en de middelste roept: maaaaaaaaamaaaaaaa ik heb in mijn luier gepoept....:(

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

Die hadden we ook nog net, haha. Inclusief geheel omgekleed wegens plasongelukje tijdens het verschonen maaaaaar... We zitten in de auto nu :D

Zonnetje, gezinnetje, creedence clearwater revival uit de speakers en karren maar! Ik ben dik tevreden :cool:

Genieten !

17. Alf

Alf Niet meer actief

Wat een schattige foto!
    Maar herken het, hier is wakker maken ook mopperen. En het is een komediant en volhouder tegelijk, die krijg je echt niet meer gezellig. (heeft ie van mij, haal mij nóóit uit mijn slaap.. haha)

18. Boekenwormpje

Boekenwormpje Bekend lid

1 feb 2014
    903
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar...maar ik had em ook gewoon in de auto gezet. Als je dat altijd zo doet wennen ze er aan hoor. Vallen zo weer in slaap in de auto.

Die van die poepbroek vlak voor je weg wilt gaan is ook zeeeeer herkenbaar....

19. raspberry

raspberry Niet meer actief

Bij sommige kids werkt het echt niet en die wen je er ook niet aan hoor... ;) Hier van die portretten die uren en uren niet meer slapen/sliepen als ze even 10 minuten geslapen hadden en dan wakker (gemaakt) werden.
    Hier is slapen dus ook heilig... en dat terwijl we met de kids van mijn man, (bijna 1 en bijna 3 toen ik hem leerde kennen) altijd idd deden zoals jij en een aantal anderen zeggen: gewoon meenemen en ze vielen vanzelf weer in slaap.

TS: geniet van het weer en de middagwandeling :)

20. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Hier kan wakker maken heel makkelijk gelukkig. Maakt haar echt niet uit :) krijg evengoed de liefste glimlach die bestaat <3

Deel Deze Pagina