Bank aan eettafel

Discussie in 'De lounge' gestart door Anoniem1211, 4 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Wij willen heel graag een bank aan onze eettafel. We twijfelen tussen een houten klepbank of een stoffenbank.

Nu zijn de meningen over een bank aan de eettafel uitlopend, maar zijn er hier meiden die dit hebben? Wat is jullie ervaring ermee? En hebben jullie wellicht een foto?

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Wij hebben een steigerhouten eettafel met aan de ene kant 3 stoelen en andere kant een houten bankje van steigerhout :)
    Echt comfortabel is het niet maar wij hangen ook niet nog lang na bij de tafel..

3. Koon

Koon Niet meer actief

Wij hebben ook een bank bij de eettafel. Gewoon een houten.
    Wij zijn geen lange tafelaars. Dus is het prima.
    Een lekkere zit is het niet echt.

4. kaatje490

kaatje490 Niet meer actief

Wij hebben een wit houten hoekbank aan onze (steigerhouten) eettafel. Paar leuke kussens erin en het zit prima!!

5. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Wij hebben een eetbank aan onze eettafel en aan de andere kant 3 stoelen.
    Wij hebben voor leer gekozen. Is makkelijk schoon te maken.
    Waar wij wel op gelet hebben, is dat de tafel geen poten had. Dit is namelijk onhandig met aan tafel gaan en van tafel af gaan.
    Ik vind het zelf een ideale oplossing. Onze tafel komt op deze manier veel minder 'de huiskamer in'.
    Kinderen vinden het ook leuk om op de eetbare te zitren. En er passen zo 5 kids naast elkaar.
    Wij hebben er nog geen moment spijt van gehad.

image.jpg

6. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    En nog een foto. Onze eetbank zit trouwens heerlijk. Lekker zacht en comfortabel.

Bekijk bijlage 392671

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Wij hebben een steigerhouten hoekbank bij onze eethoek... zo'n duitse stijl eigenlijk :D We hebben er kleppen in gemaakt zodat ik er mn naaispullen mooi in kwijt kan.
    Met de kerst hebben we er heerlijk aan zitten tafelen met zn allen.

8. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Wij hebben een simpele houten bank aan de eettafel en hij werkt super. Er passen makkelijk 4 kinderen naast elkaar en wij zitten er ook best vaak. De kids zitten er met spelen, kleuren, puzzelen etc. Wij met eten, haken, visite. Dus geen kussentjes maar hij zit prima hoor :)

9. fafa

fafa Niet meer actief

Wij hebben een witte stoffen bank... heel mooi, heel comfortabel, maar witte stof is toch niet zo handig met kinderen ;) (toen we hem kochten hadden we nog geen kids)

Kinderen vinden het altijd superleuk. En ik vind het ook altijd gezellig samen met dochter.

10. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties en foto's. We hebben besloten om voor de stoffenbank te gaan. We zitten nu niet veel aan de eettafel maar dat willen we juist wel.

11. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Je kan ook een houten bank nemen en daar van dat foam een leuk kussen op te maken?? Deze kan je dan zelf bekleden en bij evt vlekjes kan je de hoes vervangen of wassen… :) Vooral met een klein mannetje in huis zijn vlekken zo gemaakt :D

12. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

#12 twinkle star, 5 mei 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 mei 2014
    Ik heb zelf een klepbank gemaakt voor de kinderen en vriendjes omdat we een paar keer per week wel mee eters hebben. Zelf gekozen voor een houten bank met kussens. Een stoffen bank krijg je moeilijk schoon en met kinderen heb je dit wel echt nodig. Ik had eerst zo'n mooie bank gezien met armleuningen om te pimpen maar dit bleek niet praktisch met op en af gaan en aanschuiven. Ik zal zo een foto maken.

Bijgevoegde bestanden:

13. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Wij hebben een houten klepbank met losse kussens erop. Hier zitten we super veel en met een kussen zit je heerlijk. Wij zijn ook echt van het lange tafelen. Deze heeft mijn man trouwens zelf gemaakt van steigerhout.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      38,5 KB
      Weergaven:
      7
  14. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt de foto's! Het bankje is ondertussen besteld!

Deel Deze Pagina