Ik kan het nog niet helemaal geloven!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door sweet84, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben zwanger!!!!:D

Ik hoefde niet eens 5 minuten te wachten, de streep verscheen gelijk. En het is echt een knaltest en dat met niet eens ochtendurine! Mijn vriend en ik zijn helemaal in de gloria, maar we zijn ook nog een beetje verdoofd.....:(
    A.s. vrijdag staat er een afspraak gepland met de Gyn. omdat we al meer dan een jaar bezig waren. Moet ik die nu afzeggen of moet ik maar gewoon gaan? In december een echo gehad i.v.m. een miskraam en toen zei de gyn. dat ik bij een nieuwe zwangerschap een vroege echo kreeg. Maar er is toch nog niet heel veel te zien met 5 weken?

2. Sjirafje

Sjirafje Lid

27 mei 2011
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij waren 2 jaar bezig met onze kinderwens en kregen de eerste echo met 8 weken. Afspraak met gyneacoloog zou ik zelf afzeggen en meteen een afspraak maken bij een verloskundige. Ziekenhuis inruilen voor de verloskundige geeft je toch meer het gevoel van.... "wauw, we zijn normaal!" Maar voor je geruststelling kan het natuurlijk geen kwaad om toch even langs te gaan. Hmmm wel, niet, wel, niet....echt veel heb je nou ook weer niet aan mijn opmerking, haha!

Anywaytjes.....VAN HARTE PROFICIAT met jullie zwangerschap!! Geniet ervan en blijf positief! :)

3. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het was wel de bedoeling om daarna naar de verloskundige te gaan. Maar de gyn. boodt het aan omdat een verloskundige geen vroege echo's maakt. Dat zijn zijn woorden hoor....

4. Sjirafje

Sjirafje Lid

27 mei 2011
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat gek, want mijn verloskundige maakt standaard echo's met 8 weken! Is ze wel een uitzondering hoor? Maar dat maakt haar praktijk juist zo aantrekkelijk! :)

5. marike

marike Bekend lid

21 mei 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    gefeliciteerd! geniet ervan!

6. Es1986

Es1986 Lid

2 jul 2008
    61
    0
    0
    Thuisblijfmoeder
    Van harte gefeliciteerd, geniet van de komende tijd!!

Gr. Es

7. gimena

gimena Niet meer actief

gefeliciteerd

8. Jane 31

Jane 31 Actief lid

22 feb 2009
    324
    0
    0
    Gefeliciteerd!
    Geniet ervan

Jane

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd :D

10. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    van harte gefeliciteerd. ik zou gewoon even bellen en vragen of je de afspraak moet laten staan

Deel Deze Pagina