Ik ben zwanger!!!! Ik hoefde niet eens 5 minuten te wachten, de streep verscheen gelijk. En het is echt een knaltest en dat met niet eens ochtendurine! Mijn vriend en ik zijn helemaal in de gloria, maar we zijn ook nog een beetje verdoofd..... A.s. vrijdag staat er een afspraak gepland met de Gyn. omdat we al meer dan een jaar bezig waren. Moet ik die nu afzeggen of moet ik maar gewoon gaan? In december een echo gehad i.v.m. een miskraam en toen zei de gyn. dat ik bij een nieuwe zwangerschap een vroege echo kreeg. Maar er is toch nog niet heel veel te zien met 5 weken?
Wij waren 2 jaar bezig met onze kinderwens en kregen de eerste echo met 8 weken. Afspraak met gyneacoloog zou ik zelf afzeggen en meteen een afspraak maken bij een verloskundige. Ziekenhuis inruilen voor de verloskundige geeft je toch meer het gevoel van.... "wauw, we zijn normaal!" Maar voor je geruststelling kan het natuurlijk geen kwaad om toch even langs te gaan. Hmmm wel, niet, wel, niet....echt veel heb je nou ook weer niet aan mijn opmerking, haha! Anywaytjes.....VAN HARTE PROFICIAT met jullie zwangerschap!! Geniet ervan en blijf positief!
Het was wel de bedoeling om daarna naar de verloskundige te gaan. Maar de gyn. boodt het aan omdat een verloskundige geen vroege echo's maakt. Dat zijn zijn woorden hoor....
Oh wat gek, want mijn verloskundige maakt standaard echo's met 8 weken! Is ze wel een uitzondering hoor? Maar dat maakt haar praktijk juist zo aantrekkelijk!