Oh wat is wachten erg!! Zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Morgan, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Morgan

Morgan Actief lid

23 mei 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meestal lees ik alleen maar mee, maar ik moet nu toch even mijn verhaal kwijt.

Eind april ben ik gestopt met de pil, rustig de tijd genomen om te ontpillen, dat was echt nodig ook! Mijn cyclus was direct goed en is dat ook al die tijd zo gebleven, maar heb wel allerlei vervelende kwaaltjes gehad door het ontpillen.

Deze maand hebben mijn man en ik besloten om te gaan proberen voor ons 1e kindje. Dus nu 1e rond geklust. Ik weet altijd heel precies wanneer ik mijn eisprong heb. Ik ben heel gevoelig en voel altijd elk verschil in mijn lichaam. Daarnaast is het ook altijd duidelijk aan mijn slijm te zien. Dus zonder twijfel op de goede dagen geklust.

Nu voel ik me sinds drie dagen echt helemaal anders. Pijnlijke borsten en tepels, buikpijn bij mijn baarmoeder, allerlei drukte en tintelingen in mijn buik, vooral een vol gevoel in mijn buik. Heb ook sinds drie dagen veel witte vloed, het gutst er soms uit, sorry voor het vieze detail. Daarnaast voel ik af en toe een vlaag van misselijkheid en moet ik veel vaker plassen dan normaal. Ook heb ik continu honger en voel ik me vermoeid. Zou ik zwanger zijn???

Ik hoop het natuurlijk heel erg, maar tegelijkertijd, dan zou het direct raak moeten zijn en meestal voel je toch nog niks zo kort na je eisprong?? Toch heb ik me na een eisprong nog nooit zo gevoeld als nu. Ik probeer maar in mijn hoofd te houden dat het waarschijnlijk niet zo is, maar al deze symptomen heb ik nog nooit eerder gehad. Ik voel me ook echt anders....

Wat denken jullie?

2. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    testen,dan weet je t zeker.
    maar kan ook zijn dat je t jezelf aanpraat.ik heb t namelijk ook na me eisprong en werd toch ongesteld 2 x,ga nu pas voor de 2 e ronde
    succes

3. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Idd gewoon testen dan weet je het zeker. Ik was er van overtuigd dat ik zwanger was, zelfs mijn collega dacht dat er
    "iets" was. Helaas toch gewoon keurig op tijd ongi geworden. Je lichaam kan hele rare dingen doen!!

4. Morgan

Morgan Actief lid

23 mei 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja....alleen jammer dat ik nog 1,5 week moet wachten voor ik pas kan testen....:(

5. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Ja dat herken ik, mijn nod is 16 december! Heb zon hekel aan dat wachten!

6. Morgan

Morgan Actief lid

23 mei 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn NOD 17 december, en oh wat duurt dat nog lang hahaha!
    En dit is pas de 1e ronde voor ons 1e kindje. Ik moet echt wat geduldiger gaan worden denk ik :)
    Mijn ongeduld komt vooral doordat ik al die rare symptomen heb die ik normaal nooit heb, nog nooit heb gehad zelfs. Als ik die niet had, dan zou het me ook niet zo bezig houden haha!

Deel Deze Pagina