Oh wat moet ik nou doen? ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lucky star, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Het zal .. ik vind het gewoon dood- en doodzonde als je werkelijk overal beren gaat zien op de weg en daardoor gewoon dingen niet doet.

Maar goed, dat moet iedereen voor zich weten. Ik zou denk ik al na 5 jaar rijp voor het gesticht zijn geweest als ik werkelijk met alles rekening had moeten houden ... DAT is pas stressverhogend.

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Jaa snap ik inderdaad ;)
    Ik heb die fase eerlijk gezegd wel gehad, dat ik me zelfs niet meer durfde te laten masseren omdat ik bang was dat die afvalstoffen m'n vruchtje mee zouden voeren, etc.
    Ben daar zelf wel overheen gestapt inmiddels, maar TS maakt zich duidelijk zorgen. Het is en blijft een afweging die zij moet maken.

Als ik TS was geweest had ik gewoon lol getrapt met parachute springen en me niet zo druk gemaakt om 1 cyclus, maar goed, ik herken haar wel in wat ze schrijft. Heb het zelf ook gehad.

3. Hondagirl24

Hondagirl24 Niet meer actief

ja ze moet het nu zelf beslissen alleen wij kunnen adviezen geven.. en ieder ze eigen mening ;)

4. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Je kunt ook met de landing niet goed terecht komen.
    Zwaar ten val of ergens in een boom geslingerd worden.
    Als er daardoor een eventuele miskraam komt vergeef je het jezelf nooit denk ik.

Het is allemaal niet te hopen dat dit gebeurd, maar ik zou het niet doen ook al zou de vrucht nog achter het schaambeen goed beschermd worden. Ik zou dan eerder de afspraak verzetten en later gaan. Misschien kun je een smoes verzinnen om het te verzetten?

Zelf ga ik ook alleen maar naar een pretpark als ik nog geen eisprong heb gehad. Ik wil graag verantwoord in alle attracties kunnen, zonder me zorgen te hoeven maken.

5. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Eerste drie maanden kan het best. Have fun!

6. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    misschien kan TS die vraag stellen aan de VK hier op het forrum

7. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    @KZH goed idee
    Waar kan ik een vk vinden hier?(ben beetje nieuw sorry:$)

Ik ga de parachute sprong maken. Hopelijk land ik goed en is het eventuele vruchtje oké na de sprong.
    Ik vind het riskant wat ik doe maar me pa en zusje verheugen zich er al zo lang op en ik ook
    Het is trouwens heus niet zo dat ik alleen in bed lig na me eisprong hoor (even overdreven gezegd)

Ik vind de parachute sprong zelf niet zo eng kijkt me juist wel leuk. Maakte me meer zorgen om een eventuele zwangerschap die dan gevaar loopt..

Dank jullie wel voor alle reacties.
    Aan de ene kant denk ik het is dan nog zo klein dan kkanhet geen kwaad. En aan de andere kkant denk ik juist omdat het zo klein is dat het gevaarlijker is..

Maar waar vind ik op dit forum een VK? Mijn vraag daar aan stellen vind ik een goed idee.

Liefs lucky

8. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    hier kun je haar vinden!

9. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.274
    6.184
    113
    Serieus?? Nou ik heb genoten van de ritjes in de achtbaan (jaja na mijn eisprong), misschien is mijn dochter daarom wel scheel geboren :p

TS geniet ervan!

10. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Als ik zwaar ten val kom of in een boom wordt geslingerd, is een eventuele miskraam echt niet mijn prioriteit in dat geval. Ik denk dat ik dan grotere problemen heb. ;)

Maar goed, je moet doen waar je je goed bij voelt. Persoonlijk vind ik het echt zwaar overdreven om de helft van het jaar gewoon niets meer te doen in het kader van iets wat niet hoeft te zijn. Het leven is al zo kort ...

11. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Gewoon gaan met die banaan..

Ik zou je dit soort situaties pas serieus nemen, als je 100% zeker weet als je zwanger bent. En dat weet je dan toch nog niet.. Dus tot die tijd, lekker genieten!!!!

Veel plezier :-D

12. nev

nev Actief lid

5 apr 2013
    295
    2
    18
    Helemaal eens met Friesin. Je kan toch niet elke maand 2 weken (of meer) op de bank blijven zitten, omdat er een kans is (van maar 20% bij goede vruchtbaarheid etc) dat je zwanger bent? Volgens mij is dat niet goed voor je om zo te leven. Als je zwanger bent is het een ander verhaal, dan zou ik geen risico nemen.

13. mavi

mavi Lid

8 aug 2013
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een moeder/dochterweekend Engeland laten schieten, eindstand geen zwangerschap en geen leuk weekend. Ga op je gevoel af :)

14. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Whaha ik heb het er ook niet over om op de bank te gaan zitten meiden. Maar een paraschute sprong en een achtbaan met allerlei G kracgten is wel even iets anders. Dat doe je niet dagelijks en wordt niet voor niets afgeraden! Ik zelf ben al te lang bezig om zwanger te worden waardoor ik het risico niet zou nemen.
    Die beslissing kun je zelf t beste nemen en zoals ik al zei wens ik je veel plezier. T zal wel goed komen!

15. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    En mocht ze nou na de sprong zwanger blijken te zijn en mk krijgen. ..komt dat dan ook meteen per definitie door die sprong?
    Wat een onzin
    Het wordt pas afgeraden na 3 mnd zwangerschap

Ik persoonlijk zou het niet meer doen vanaf een positieve test
    Maar als je nog voor NOD zit vind ik het net als Strijkkraal overdreven daar je leven op aan te gaan passen

Gewoon lekker gaan

16. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik zwanger blijk te zijn na de sprong een MK krijg denk ik wel dat ik dat een beetje aan mezelf zal verwijten.
    Maar ik zie me pa bijna nooit en ik wil mijn vader en zusjelief niet in de steek laten!
    Bovenal lijkt het me super leuk!
    Dus ik zeg tegen mezelf
    Gaan met die banaan (al lijkt een parachute enigzins handiger dan een banaan om veilig te landen:p)

Stiekem hoop ik ook gewoon lekker zwanger te zijn! (Vriendlief ook, hij gaat kijken hoe ik (hopelijk niet) te pletter barst. Hem zie ik dit niet doen hij vind het al doodeng dat ik dit doe;)

17. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Ten eerste als je nog niet zwanger bent geniet er dan gewoon van! Als je al lang bezig bent met zwanger worden snap ik die voorzichtigheid, voor de zekerheid. Maar kom op gewoon dingen blijven doen die je leuk vind, zeker als het nog zo onzeker is of je überhaupt wel zwanger bent!
    Stel dat ze een miskraam zou krijgen, vind het vervelend om te lezen dat ze denkt dat ze daar dan aandeel in heeft! Er kan zo ie zo veel mis gaan en gaat bij 1 op de 10 ook mis dus grote kans dat dit dan echt niet komt door de sprong!
    We zijn tegenwoordig wel beetje te voorzichtig geworden...laten we niet te veel paniekerig doen.

18. Hondagirl24

Hondagirl24 Niet meer actief

een andere optie blijft het te verplaatsen naar andere dag als je toch eventueel echt zwanger bent :)

Deel Deze Pagina