Is dit echt een zwangerschapstest??!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Stephie01, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephie01

Stephie01 Lid

16 mei 2013
    28
    0
    0
    Hoi Meiden.

Volgens de verpakking is dit een testpoint vroege zwangerschapstest gekocht bij de etos. Maar zo zien de ovulatietesten van testpoint er toch ook uit? Nog een keer bij etos magevraagd. In een andere verpakking zat ook deze test... Het zou toch sterk zijn dat de fabrikant ovulatietesten ipv zwangerschapstesten erin heeft gestopt? Hij was vanmorgen positief, maar nu ben ik ineens heel bang dat het helaal geen zwangerschapstest is! Weten jullie dit???

2. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

12 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een foto erbij is misschien handig.. En op de test moet HCG staan en niet LH.
    LH is een ovulatietest
    HCG is een zwangerschapstest

3. Stephie01

Stephie01 Lid

16 mei 2013
    28
    0
    0
    Deze test bedoel ik

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,8 KB
      Weergaven:
      286
  4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Zwangerschapstest! Mijn tp zag er ook zo uit..

5. Stephie01

Stephie01 Lid

16 mei 2013
    28
    0
    0
    Echt waar?! O wat fijn om te horen...
    Ik ben zo bang dat ik vanmorgen helemaal blij was met een zwangerschap, maar dat het een fout van testpoint was en dit een ovulatietest is......

6. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Ik zie wel een streepje...
    Maar ik ben niet helemaal happy met deze testen...
    Heb in de jaren dat ik bezig ben (nu 4,5jaar zon beetje) al meerdere malen een vals posi test met deze testen gehad.

Hoop dat het voor jou wel positief uit pakt!

7. Stephie01

Stephie01 Lid

16 mei 2013
    28
    0
    0
    Dames!
    Vanmorgen een test van de hema en van testpoint gedaan! Beiden positief! Wel een licht streepje...maaaaar wel een streepje! Durf nog niet echt blij te zijn, het is nog zo pril.... Maar het voelt wel goed!!

Wilde ik jullie even laten weten....
    Dank voor al jullie eerdere reacties!

Liefs,
    Steph

8. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat mooi gefeliciteerd! Had je ook al wat symptoompjes of?

9. Stephie01

Stephie01 Lid

16 mei 2013
    28
    0
    0
    Ja allemaal vage klachtjes... Maar vooral moe, misselijk en pijntjes in mn onderbuik.... Dus ik had wel een vermoeden...

10. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou geniet ervan super mooi, hopelijk volg ik gauw! Hihi

11. Ickuzz

Ickuzz Actief lid

8 jun 2010
    330
    0
    0
    Bezigheid momenteel, zorgen voor mijn gezinnetje.
    Landgraaf
    Gefeliciteerd!!!!

12. Stephie01

Stephie01 Lid

16 mei 2013
    28
    0
    0
    Dat hoop ik ook voor je? Wacht je op je ovulatie of op het testen nu??Succes!

13. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wacht op het testen nu 9 dagen voor nod, hoop het zo he! Nog even geduld :) en laat ik dat nou net niet hebben haha!

14. Stephie01

Stephie01 Lid

16 mei 2013
    28
    0
    0
    Haha herkenbaar! Ik testte gisteren voor het eerst positief met een vroege test en dat was denk ik drie dagen voor NOD... Spannend hoor!! Hoop binnenkort een positief bericht van je te lezen! Heb je symptomen?

15. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja echt super voor je en best snel in ronde 2!
    Tsja symptomen ik vind het lastig zijn op vakantie ben wel steeds wat licht in mn hoofd of wat draaierig, en heb voor een paar dagen terug flinke steken in mn liezen gehad. Nu zeurderig gevoel onder in mn buik maar kan ook komen door ander eten. Merk dat mn stoelgang ook wat anders is dan anders. En rugpijn maar slenter er ook heel wat af hier haha. Maar zo had ik de vorige maanden ook wel wat klachtjes maar toen was het ook niks :(
    Geniet ervan! Ga je het al vertellen aan mensen die dichtbij je staan?

16. Stephie01

Stephie01 Lid

16 mei 2013
    28
    0
    0
    Ja lastig is dat he? Je lijkt steeds van alles te voelen, maar je kan alleen maar afwachten.... Misschien helpt het wel mee dat je lekker ontspannen op vakantie bent!
    Ik wacht nog evenet vertellen. Vind het heel moeilijk om mn mond te houden tegen mn ouders, maar ik moet het eerst zelf even geloven😉en ik wil einde vd week even naar de huisarts. Als het dan nog goed zit denk ik dat ik het wel aan mijn naaste fam. Ga vertrllen, maar de rest nog even lekker niet!

17. scrat

scrat Niet meer actief

gefeliciteerd!!

18. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Ik keek gisteren toevallig op sensitest en die heeft dezelfde testen als die van jou, alleen dan zijn het wel ovu's. De roze zijn zwangerschapstesten. maar mischien heb ik het niet goed gezien.. Je bent vast super zwanger :) gefeliciteerd!

19. Lauretta

Lauretta Actief lid

22 aug 2013
    175
    0
    0
    #19 Lauretta, 27 aug 2013
    Laatst bewerkt: 27 aug 2013
    Hallo,
    kwam even neuzen hier GEFELICITEERD Stephie01!:D
    Een vraagje,
    ik zie dat je de eerste cyclussen heel lang waren, is dat normaal voor jou?
    @ Floortje27, ook jij op het wachtbankje dus, spannend duim voor je!
    wacht je nog 8 dagen of ga je eerder testen met een vroege test?

Gr. Laura

20. Stephie01

Stephie01 Lid

16 mei 2013
    28
    0
    0
    Hoi Laurette,

Dat waren de eerste twee cyclussen na het stoppen met de pil...daar werd ik een beetje moedeloos van....heb toen afgesproken met de gyn dat ik na de vakantie contact met haar zou opnemen om te beginnen met clomid...maar in mijn vakantie,in juli, werd ik ineens heel netjes op dag 28 ongesteld. Na mijn vakantie dacht ik, ik wacht het even af voordat ik de gyn ga bellen....en blijkbaar had ik toen een cyclus van ongeveer 37 dagen(denk ik) en blijk ik ook zwanger te zijn dus! Volgens mijn eigen berekening is morgen mijn NOD maar ik test nu al drie ochtenden positief, met verschillende merken testen....!zo raar kan het lopen dus!

Ben jij ook aan het wachten?

Deel Deze Pagina