Hoi iedereen, net mijn bloeduitslag gehad en mijn HCG stond op 370 en ben momenteel 4 weken en 3 dagen zwanger. Is dat hoog genoeg of moet ik me zorgen maken? Alvast bedankt!
mijn hgc stond met 4.2 weken op 66 en 2 dagen later op 183 dat is in het algemeen erg laag, maar ik maak laat hcg aan dus jouw waarde moet me top lijken!
Volgens mij is dit wel normaal. Met 4 weken was mijn HCG 230. De waarde verdubbeld zich ongeveer om de 48 uur. Ik maakte me ook druk en moest opnieuw prikken. Mijn hcg was meer dan verdubbeld! Dus ik zal me geen zorgen maken en genieten van je zwangerschap
nou begin ik mij eerder zorgen te maken zat met 3+3 op 61 en met 4+3 op 1470?????????? Is dat dan niet een beetje aan de hoge kant?
Nee hoor ik zat met 4,5 op 1208. Iedereen maakt hcg in een ander tempo aan. Wij horen bij de snelle dames bij mijn vorige zwangerschap zat ik bij 4,6 op 1443. Dus ik zie een patroon en dat geldt voor jou ws ook Vooralsnog valt alles keurig, zowel thinkpink als jij en ik, binnen de marges en daar gaat het om!