oh wat voel ik mij naar!

Discussie in 'De lounge' gestart door wachtend, 3 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Wat zielig! :( Sterkte!

2. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.329
    681
    113
    Utrecht
    Ach gossie, wat een narigheid en wat zul je geschrokken zijn! Ik lees dat je beestje goede pijnstilling heeft, want wat zal het pijn doen, zeg!
    Ik hoop en duim dat het pootje gered kan worden.
    Wij hebben zelf 4 poezen en oh jee, ik heb echt met jullie allemaal te doen!
    Knuffel voor je kat en voor jullie!!!

3. Joky

Joky Actief lid

9 feb 2014
    451
    0
    0
    Och wat zielig :( sterkte xxxx

4. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    ooh erg he:(
    hier ook een kat gehad. gebroken achterlijf. heupen en 2 poten gebroken. we denken dat hij een trap van een paard gehad heeft.
    ze hebben hem Gelukkig niet hoeven opereren, omdat katten (bijna) altijd netjes genezen. wij moesten hem in een poezen reismandje doen en om het uur eruit laten en op de bak houden. zo kon hij geen kant op, en sliep hele dagen.
    pas na 6 weken mocht hij in zo'n bench als jou kat, en kon hij zelf weer oefenen. wat een drama. zn vertrouwen in ons was echt compleet weg. hij was kort daarna ook 3 maanden de hort op.. stomme kat :/

5. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Arm poezeke. Hopelijk heeft ze niet teveel last van de operatie en hersteld ze goed.

6. wachtend

wachtend Niet meer actief

Dank jullie wel allemaal. Poes maakt het naar omstandigheid redelijk. Heeft nu wel iets of wat pijn als ze probeert anders te gaan liggen (hoor je haar even mopperen) maar ze lustte haar gerookte zalm wel (verwende poes hier hoor ;) )

Morgen om 09:00 uur haar naar de DA brengen en dan om 13:00 uur word ze geopereerd. Oef dat vind ik nog wel moeilijk. Dan 3 tot 6 weken mag ze niet lopen en daarna mag ze langzaamaan weer gaan wennen. (Maar vermoed dat ze wel een binnenkant gaat worden nu ;) en dat ze hiervan heeft geleerd) echt al 6 jaar gaat het goed en ineens fout door een houten plaat die we tegen de muur hadden gezet.

Zo nog even lekker met haar kroelen en dan maar slapen. Wat wel zielig is want als je haar gaat aaien probeert ze te gaan staan en naar je toe te komen. Elke keer als zoon voor de bench stond strompelde ze naar hem toe :( nu maar aan hem geleerd om dag te roepen naar poes en te zwaaien van een afstandje.

7. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Wat n mooi beestje! Wat rot voor poes én voor jou! Dikke knuffel

8. wachtend

Poes is ook klaar voor de nacht! Net lekker nog even gekroeld met haar en ze begon alweer diva gedrag te vertonen (komt het Siamese omhoog) door kwaad te mauwen toen ik stopte met kroelen en ze ging met haar pootjes omhoog liggen zodat we geen enkel stukje zouden missen. (Had ik al verteld dat het een ware hoogheid is ;) )

Nu hopen op een goede nacht voor zowel poes als ons want we zijn toch wel aardig gesloopt hoor!

9. dolley

dolley Bekend lid

24 sep 2013
    586
    104
    43
    NULL
    NULL
    Aah wat sneu :( heel veel sterkte!

10. wachtend

Slik poes is bij de dierenarts dat was even een slik momentje maar als het goed is kan ze daarna in ieder geval zonder die helse pijn weer.

Nu ik tot 15:00 uur wachten op het telefoontje en hopen dat alles goed gaat!

11. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Oooh nee arm beestje..
    Hoop dat het snel wat beter gaat met de kleine schat,veel sterkte!!

12. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    aw arm beessie... Sterkte en ik duim dat de operatie goed gaat.. :(

13. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Succes ik duim voor je dat jullie poes straks weer helemaal opknapt

14. wachtend

Deel 3 poes.

Poes is geopereerd. Ik heb zelf met de chirurg gesproken en die zei meteen de breuk die jullie poes heeft is zeer gecompliceerd. De botten boven haar hak en onder haar hak waren beide 1 groot puzzelstuk. De chirurg heeft nu een plaat gemonteerd en 2 schroeven om alles bij elkaar te houden. Poes heeft complete rust toegeschreven voor 6 a 7 weken. Met 3 weken moet ze naar de DA terug om te laten controleren of het allemaal goed helpt. Na 6 a 7 weken worden er foto's het pootje geheeld dan is er niets aan de hand en mag ze langzaamaan 6 weken binnen in de huiskamer lopen. En na die 6 weken mag ze weer kattenkwaad gaan uithalen. Maar als het niet goed is dan is er weer een operatie noodzakelijk. Ook kan het zijn dat 1 van de schroefjes te dicht bij haar hak zit en dan word die verwijderd. Al met al dus nog een behoorlijke tijd die eroverheen gaat. De breuk is echt met een klap gebeurt en het pootje was gewoon bijna verbrijzeld. En nu wachten tot de dierenarts weer terug belt om te vertellen wanneer poes wakker is en mee mag naar huis.

15. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    pfff :(

Hoe gaan jullie de poes laten rust houden? Ik ben hier wel benieuwd naar eigenlijk.

16. wachtend

Ze ligt in een bench van 79 cm groot genoeg om haar kontje te draaien, naar de bak te gaan en om te eten. Maar klein genoeg dat ze niet kan gaan lopen en dus haar poot teveel belast.

Hier mag ze 7 weken ook niet uit. Het is een halve siamees met een verschrikkelijke jammer mauw als ze haar zin niet krijgt maar de meeste dieren die zo'n fractuur als poes ook heeft doen alles gelaten ondergaan en daar hoop ik ook op. Verder blijft de bench er staan tot ze inderdaad opgeknapt is en dus weer naar buiten mag. Als ze weer mag lopen en ze word moe dan kan ze terug gaan in de bench als ze wilt.

17. wachtend

De bench waar ze zo weer in komt te liggen.

18. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.329
    681
    113
    Utrecht
    Het blijft nog wel enorm spannend voor jullie allemaal. Ik hoop dat ze goed kan herstellen van haar letsels. Maar, och, wat zal het voor haar ontzettend moeilijk en pijnlijk zijn om niet veel te mogen bewegen. En ook voor jullie trouwens.
    Nogmaals een knuffel voor jullie beestje!!

19. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Heel veel sterkte met jullie lieve poes. Ik heb zelf een hond en kan me dus wel iets indenken dat het mega zeer doet als je huisdier pijn heeft. Het is toch een deel van jou en van je familie.

Ik hoop dat de operatie goed is gegaan en dat poes alweer lekker bij jullie is! Sterkte en een dikke knuffel voor poes maar ook voor jullie want voor jullie is het natuurlijk ook niet makkelijk.

20. Vagans

Vagans Niet meer actief

Sterkte voor jullie!

Deel Deze Pagina