Ja ze wil zo graag uit de bench maar ze kan nog niet op 3 poten lopen. Ze is echt helemaal van slag. Daarbij ben ik natuurlijk nu ook anders dan anders qua humeur etc dus denk dat ze alles wel aanvoelt. Ik ben het zo moe! Ik wil nu vooruitgang zien en niet meer zoveel hoeven piekeren. Ik wil graag dat poes weer zich beter gaat voelen en we vooruit kunnen kijken.
Heb ff geduld, meid, je hormonen hebben nu ff de overhand, geloof ik. Ik snap dat je graag wilt dat ze snel opknapt en dat gaat ook echt wel gebeuren ( echt katten herstellen zo snel van de meest erge dingen ) Maar geef haar tijd. Ga door met haar verwennen en goed voor haar zorgen, weet zeker dat het goedkomt.. Wat een verhaal trouwens met die dierenarts. Als ik het goed begrijp gaat jouw eigen dierenarts zich inzetten, om de kosten te verhalen op degene die de operatie ( onkundig) heeft uitgevoerd? Ik hoop echt dat het gaat lukken, zou een kleine compensatie zijn voor al het leed wat jou en het arme poezenbeestje is aangedaan.. sterkte en succes ermee. Ik hoop dat ze nu minder pijn heeft knuff Pluisje