Dames, Hebben jullie een idee wat wit (krijtkleurig) slijm betekent? In welke fase van de cyclus zit je dan? Heb de afgelopen weken nauwelijks slijmverlies gehad en nu ineens dit... Ben nog een absolute beginner wat dit onderwerp betreft en heb er dus geen flauw benul van.
Heb dit wel eens gelezen bij meiden die zwanger blijken te zijn. Maar ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven.
Als het goed is zou ik die eisprong toch al wel moeten gehad hebben... Nu ja, alles kan in een eerste cyclus zonder pil natuurlijk
He Sofieke, Dat heb ik ook! Ook geen idee wat het kan zijn, misschien zijn we wel zwanger, dat zou leuk zijn toch!
Irene, dat zou gewoon super zijn. Maar ik ga er niet van uit hoor. Denk gewoon dat het weer een rare uitspatting van mijn lichaam is dat geen pil-hormonen meer krijgt... Maar tja, je weet nooit... nog 4 dagen! Hoewel ik ga het toch proberen langer vol te houden voor ik test.
Hmm heb er de afgelopen tijd ook erg veel last van ( al vanaf mn eisprong) En vandaag ook weer.... We zullen t zien Ik ga niets hopen, wacht gewoon mn nod dag af en dan zien we wel weer verder...
zodra het bij mij wittig word weet ik dat ik ongesteld ga worden, voor je ongi word je afscheiding weer nattig.
Denk idd dat het bij ieder verschillend is, tijdens mijn eisprong heb ik die afscheiding altijd, en daarna wordt het weer "normaal" Maar nu heb ik het nog steeds.... Achja we zullen t wel zien over een weekje
Daarom gewoon afwachten wat het gaat worden volgende week... Ik had gewoon nog nooit afscheiding gehad de afgelopen weken en nu ineens dit dus ik vond het een beetje raar...
Komt vast goed hihi ik zie ook dat je in ronde 2 bent? Je zult je lichaam nog veel beter gaan leren kennen. succes!
Denk dat we allemaal wel een klein beetje stresskippen zijn hoor Astrid! Ik dacht altijd dat ik de enige was die dacht dat ik moeilijk kinderen zou kunnen krijgen. Nu blijken wel meer meiden last te hebben van dat syndroom! Maar ja, geduld is een hele mooie deugd...
Ja nog maar ronde 2..... Ik ben al een jaar eerder gestopt met de pil, puur omdat ik het had gehad met die hormonen, heb geen last van "ontpillen" gelukkig.... Ik probeer wel zo goed mogelijk naar mn lichaam te luisteren, en probeer niet elk vaag tekentje als een symptoom op te vatten.
Ja juist! Ik denk dat iedereen die angst wel heeft ( of heeft gehad) om geen kinderen te kunnen krijgen.Maar uiteindelijk blijft maar een heel klein percentage kinderloos, thank god! Er is hoop voor iedereen