Oh we zijn gependeld en nu?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ingeborghuizing, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Jij hebt voor mij gependeld en je had zowel geslacht als maand goed! dus toeval? ik weet het niet.
    ;)

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi ik heb ook paar keer mailtjes gestuurd voor pendelen maar nog geen reactie gehad.ik hoop dat iemand mij wil pendelen.

3. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik weet dat carulli alleen nog pendeld.
    ze heeft het razend druk met aanvragen denk ik en ze zit zelf ook in de mmm , dus heb je het haar gevraagt heb geduld.

4. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Op zich lijkt mij dit gependeld worden erg leuk. Maar ik ben idd bang dat ik me teveel aan de uitslag ga hechten. Dus voorlopig vraag ik er niet om.

5. pammy

pammy Actief lid

Hier is de boosdoener van al het gependel op het forum
    Ik ben er een tijd geleden mee begonnen hier op het forum en er zijn veel meiden die dit ook zijn gaan doen.
    Is geen probleem maar ben er daarom wel mee gestopt omdat ik te veel werd beinvloed door de uitslagen van andere.
    De dames/meiden die zeggen dat het een soort kansspel is wil ik tegen zeggen dat dit echt niet zo is je moet er alleen wel gevoel bij hebben.
    En ik heb echt niet altijd alles goed het hangt van zoveel dingen af.
    Als je weet hoe je moet pendelen dan kun je het echt op afstand
    Ik moet zeggen voel me wel erg aangevallen op deze manier alsof ik zomaar iets aan het doen ben en dat vind ik erg jammer
    Voor degene die ik eerder op het forum heb gependeld heb ik veel energie gestoken.
    Ik vind het erg jammer dat er nu zo ovetr gesproken word
    Weet heel goed waar ik mee bezig ben

6. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ik vind het pendelen hartstikke leuk maar garanties geeft het niet. Dan zouden de wel bekende MMM topics niet hoeven te bestaan, die dames laten ook wel eens pendelen, en ook daar is het helaas vaak niet juist.

Niet vervelend tegenover jou bedoelt Pammy, iedereen hier pendelt met de juiste bedoelingen maar mensen moeten zich niet 100% vasthouden aan de uitkomst van het pendelen .

Voor mij was gependelt dat ik in februari 2007 zwanger zou zijn.... wat zit er dan al vanaf november in mijn baarmoeder? Het klopt dus niet altijd, wil ik maar zeggen.
    Verder zijn er mensen die zich onbewust laten beinvloeden door een pendel, die denken misschien wel : ooh pas april raak dan hoeven we nu niet zo te klussen want dat heeft geen nut.
    Je gaat dan dus bewust of onbewust je op die pendel focussen en als je er 100% in gelooft en je bent dan in april niet zwanger.... tja dan is de teleurstelling misschien wel erg groot.

Ik vind het leuk dat pendelen, alleen voor je gemoedsrust, neem het niet te serieus, en laat er niets vanaf hangen.

7. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Dit is precies wat ik bedoel. Maar verder wil ook ik niemand aanvallen. Het lijkt me erg leuk, en ik heb er wel vertrouwen in dat pendelaars wel degelijk weten wat ze doen.

8. pammy

pammy Actief lid

fijn dat jullie iets positiefer reageren
    voelde me gisteren echt in de hoek gedrukt
    echt jammer

9. black devil

18 okt 2006
    98
    0
    0
    verzorgende
    enschede
    ik zou ook graag gependelt willen worden maar hoe kan ik dat vragen aan haar dan?
    kan iemand me dit vertellen?

liefs marlon

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik ga hier een slotke op gooien..

aangezien er weer allemaal vragen komen over pendelen..
    in de lounge staat een topic met uitleg..
    alle andere topics over pendelen worden gesloten..

ik ben voor bijna alle maanden gependeld vanaf september 2006... tot nu.. ik zit mooi nu in de medische molen..
    Niks te nadele van Pammy.. maar ik geloof er niet zo in. het is natuurlijk leuk om te laten doen, maar laat je niet mee slepen.

groetjes

Deel Deze Pagina