Zit er ff hellemaal doorheen gister avond om 11 uur begonnen me weeen om de 10 min en hield steeds 1 min aan Na een uur om de 5 min ook 1 min lang dat heeft 2 uur geduurt en ze namen wel wat in pijn toe maar besloot toch om te gaan slapen Na een uur eindelijk in slaap gekomen en werd vanmorgen wakker en geen weeen meer wel een zwaar menstruatiegevoel in me buik Ik baal er echt van had zo gehoopt dat het lekker had doorgezet ben vandaag 39 weken dus had wel gemogen Iemand dit ook meegemaakt
Bij mij begonnen de weeën woensdag op donderdag nacht en kwamen ook heel onregelmatig maar wel non-stop. Zaterdag op zondagnacht naar het ziekenhuis gegaan en maandag avond via inleiding en keizersnede bevallen van dochter. Bijna vijf dagen weeën activiteit gehad dus. Sterkte!
Ja hoor gisteren nog, iets bloedverlies op het toilet. Gyn gebeld moest gelijk komen, terwijl ik met mijn zoontje naar de buurvrouw loop (oppas) schiet ik in een weeenstorm, weeen duurde iets van 1.5 min dan 30 sec iets minder last en dan de volgende wee weer. Dit heeft een uur of 3 aangehouden toen werd het langzaam aan minder. Gelukkig is het bij mij helemaal gestopt, de oorzaak was een blaasonsteking. Zit momenteel op 2 a 3 harde pijnlijke buiken per uur. Dat zware menstruatiegevoel onder in mijn buik heb ik ook, maar dat is dus van mijn blaas. Hoop voor je dat het door gaat zetten, maar zo niet laat dan even je urine controleren, want behalve weeen had ik dus totaal geen symtomen van een blaasonsteking.
Zolang je nog kan slapen is ht nog het voor werk Maar goed, het zal dan binnenkort wel beginnen hoor.
Ik heb dit met 33 weken zwangerschap voor het eerst gekregen en het is sindsdien erg onrustig in mijn buik. De weeën bleven de laatste keer bijna 2 uur aanhouden, om de 1 á 5 minuten en zetten daarna niet meer door. Het is daardoor erg lastig in te schatten wanneer je de verloskundige moet bellen. Gezien hoe ver je bent met je zwangerschap denk ik dat je binnenkort gaat bevallen en dat dit oefen/voorweeën zijn.