super he... wat moet ik nu??? ik ga woensadg op vakantie, is het op tijd als ik daarna de huisarts bel of moet ik dat eerder doen??? liefs
Lisje super nieuws zeg gaaf en al zo snel gefeliciteerd ja je kan bellen maar denk dat de huisarts zegt meid ga lekker op vakantie we kunnen nu toch niks voor je betekenen nog en bel maar na de vakantie.
Ja super he.. ook echt niet verwacht, echt rekening gehouden met 'n langere tijd, e dat terwlijl ik me deze maand heb zitten druk maken of ik wel een eisprong had hihi... nou weet je , ik meld het wel, maar maak inderdaad daarna wel een afspraak!!! super he, niet te geloven!!!!!! Liefs
Lisje van harte gefeliciteerd meid!!!! Wat zul jij op een grote roze wolk zweven nu, geweldig. Liefs Erica
ik zweef wel, maar is nog wel erg onwerkelijk, heb nog maar een x getest vanochtend, en weer een bolletje, wel erg licht maar het is er ... raar hoor, maar je moet me wel snel volgen!!!! liefs
dank je dank je...hihi nhad voor de zeker nog een keer een test gedaan... weer een dikke streep... mooi hihihi liefs
Lisje, ben jij al een beetje aangekomen of hou jij nu vocht vast met deze hitte... Ik vind het echt raar maar weeg iig 2 a 3 kilo meer dan begin deze maand.. Britt
js ik weeg normaal ongeveer 57 kg en nu gisteravond 59.9 en vanochtend 60 kg... nou dat heb ik nog nooit gewogen, maar dat kan toch niet zo snel... hoe is het met jou buik, heb je ook een beetje krampjes af en toe? liefs en meiden bedankt voor alle reacties!!
Gefeliciteerd!! Spannend allemaal he?! Ik heb ook een beetje last van kleine krampjes, volgens mij is dat iets wat erbij hoort.. Kus Toys