ohh help is het echt????

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Lisje, 20 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    ja zeker heel spannend.... maar denk iknderdaad dat die krampjes erbij horen.. heb het niet de hele tijd hoor maar zo af en toe!!!! komt vast allemaal goed hihi Liefs

2. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb ook af en toe krampjes en idd zere borsten.. zie ook een beetje aders lopen.

Heb alleen nog steeds geen duidelijke streep. Vanochtend pas na 8 min en na 10 min mocht ik hem al niet meer aflezen en de tweede pas na die 10 min heel licht..

Snap er echt niets meer van..

Britt

3. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    @ Britt, weet je wat het rare is.. als ik een eigen merk test doe van de kruidvat is ie super duidelijk en die van predictor is maar vaag....
    anders bel je je huisarts of hij het een keer samen met je wilt testen!!

Liefs Lis

4. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Van harte gefeliciteerd meid, heel veel geluk en geniet er van!!

5. Niet meer actief

Gefeliciteerd!! en wat een leuk idee voor je mannetje ;) bij ons was het andersom Jason had al testen gehaald terwijl ik zoiets had van nog ff uitstellen mischien is ie dan duidelijk maar ik heb 3 positieve testen gehad ;)

6. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    ja ja het blijft ongelooflijk... ben in staat om nog een keer te testen hihi maar heb nu al zo vaak een positieve test gehad en denk niet dat het nodig is hihi :)

spannend he.... :oops:

Nou meiden bedankt voor alle reacties en tot gauw, ga eerst even op vakantie, 8) ( 26-07 tot 05-08) dus doei doei en tot gauw!!!

Liefs

7. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Meid van harte gefeliciteerd en geniet ervan (vakantie+zwangerschap)

Deel Deze Pagina