Gebruikt iemand hier deze slaapzak? Little Company Combi Sleeper Little Company Combi Sleeper sand Hoe bevalt die? hij kost 85 euro. en voor grotere kindjes kost hij 95 euro
ALs je de zoekfunctie gebruikt zul je vele topics over de CS vinden. De meeste met positieve verhalen. Echter hebben wij em ook gehad en hier beviel hij totaal niet. Hij is nogal dik en stug waardoor mijn dochter zich er slecht in kon bewegen(ondraaien ed) en daar werd ze woest van
hoi meis, hier heel enthousiast over de CS! Voor Thomas veel gebruikt en ga ik voor de jongste ook doen als ze wat groter is. Ik vond dat stugge juist wel handig... hierdoor bleef hij wat rustiger in zn bedje liggen in het begin, waardoor hij minder wakker werd van zichzelf
Wij hebben de kleine, en die word nu te klein.... Maar ga denk ik gewoon over op Hema winterslaapzak denk ik, want 95 vind ik nogal wat! Had deze op mp gekocht, maar gebruik er toch gewwoon een dekentje over!
Vreselijk ding, groot, niet warm en stug. Heb nu de puckabag, veel warmer, mooier, zachter, en dezelfde prijs, wat een geweldige slaapzak is dat!!
aaaarg nou het was een ramp. Hij wilde er echt niet in slapen. paar keer 10 minuten aangeprobeerd en hij schopte steeds met zijn benen, werd helemaal hysterisch. ik bedacht me later pas dat hij, omdat hij een buikslaper is, last heeft van de binnenritsen bij zijn kruis. Hij was ook te lang voor mijn zoon. Ik heb hem teruggebracht. Helaas een tegoedbon gekregen, maar oke ben zwanger en koop wel weer wat leuks in de loop van de 9 maanden. Ik blijf lekker bij hema, dan maar de verwarming aan.
Ok wat vervelend dat ie het niks vond... Zo zie je maar hoe kindjes kunnen verschillen... Heb hem van de week bij mn dochter (11 weken oud) aangedaan, maar was nog echt veeeel te groot. Ze groeit wel uit haar bakerzak dus ik zak denk ik toch nog een kleinere slaapzak moeten kopen vrees ik... Bij dunne slaapzakjes zonder mouwtjes mag je geen dekentje gebruiken??? Brrrrr, koud!
ja ik krijg zo langzamerhand de indruk dat ik de enige ben die geen dekentje over een kind met slaapzak doet..
Nee hoor hier ook niet , als je een goede winterslaapzak hebt, gebruik je in principe geen deken. Anders heb je risico op warmtestuwing. Onze dochter ligt in een Puckabag en sinds vandaag in het winterdeel en wij gebruiken zeker geen dekens.
Hier ook geen dekens. Heb haar 2x met haar hoofd onder de dekens gevonden, en sindsdien niet meer. Nu ligt ze in haar puckabag
Ik gebruik ook geen dekentje over de puckabag heen hoor, ze slaapt juist in een slaapzak omdat ze onder een deken niet blijft liggen
Mijn dochter sliep vanaf 1 jaar in een combisleeper, dat was een enorme draaikont. Ze had alleen de slaapzak dus geen dekentjes in bed. Nooit koud hoor, ding is helemaal afgedragen
Mijn dochter slaapt ook vanaf 1 jaar in de combisleeper, maar wel met deken, ze is een echte koukleum (is ook wel koud op haar kamertje) maar als ik het zonder deken doe wordt ze 's nachts wakker van de kou. nu zelfs 2 dunne wollen dekentjes. Maar dat zal bij ieder kind anders zijn! Thirza houdt blijkbaar van lekker warm. Ze zal op mij lijken, ik heb het ook snel koud en slaap onder 2 dikke donzen dekens nu!