ohh jeetjee!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door life, 15 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. life

life Niet meer actief

Heey meiden.

Nu 29 weken zwanger en het gaat te hard!!
    Jaa je leest het goed het gaat zo hard dat ik het niet kan bijhouden:)
    Afgelopen zondag is eindelijk de babykamer afgerond met schilderen en meubeltjes in mekaar te hebben gezet (rotklus!!:$)
    Nu moet ik de kleine dingentjes nog gaan halen (volgens mij erg laat..) en als ik eerlijk mag zijn weet begot nief waar ik moet beginnen en wat ik moet halen.

Weet iemand een leuke site waar ik wat kan halen? Graag ook niet TE duur, maar een leuke site om lekker doorheen te snuffelen.

Ook vanaf het begin van mijn zwangerschap het gevoel gehad dat het kindje eerder gaat komen dan de 40 weken, zo rond 36 weken.
    Wie heeft dit ook gehad en klopte dit?

Verder wil ik even kwijt dat ik er super veel zin in gaan hebben om jong moeder te zijn.
    Alleen ga me werk wel missen.
    Laatste week erg druk geweest, vrijdag/zaterdag nacht gaan stappen (vierjaardag) om half 5 in bed, kwart voor 9 wakker gebeld te worden om te werken en nog gedaan ook.
    Om vervolgens zondag niet te kunnen slapen om dan weer vanaf ma tot woe keihard te hebben gewerkt te hebben en nergens last van gehad te hebben.
    Mag eerlijk zeggen dat ik trots ben want het is wel zwaar maar even bikkelhard door gegaan:D
    Even voor de duidelijkheid ik ken me grenzen als het genoeg is is het genoeg, lichaam gaf niets aan en energie voor 10 (?wouw)

Word vaak raar aangekeken, zo jong en zwanger, maar ik weet dat ik een goeie moeder word en probeer te zijn, maar vind het wel eng.

Dat wou ik even vragen en even kwijt.

2. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Babydump vind ik altijd wel een goede winkel/site. In vergelijking ook niet erg duur.

Ik had ook het gevoel dat ik eerder zou bevallen en dat klopte

Geniet er nog even van

3. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - Belgiƫ
    Hey, ik ben ook net 29 weken zwanger! Ik heb ook al superveel gedaan en babykamer staat klaar om te verhuizen maar wacht nog op de schilder.......

4. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    nou meid maak je geen zorgen je bent niet te laat.

ik ben morgen 25 weken zwanger en wij gaan in oktober pas met het kamertje beginnen.
    denk dat het je eerste is of niet??
    ik wou bij mn eerste ook alles ruim op tijd klaar hebben.
    maar de ervaring leert dat het niet perse hoeft.

het kindje ligt eerst bij jouw op de kamer dus het kamertje word bijna niet gebruikt de eerste weken.

spulletjes zijn altijd te halen.
    ik vind de hema prettig en prenatal.

5. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Hier in huis is het 1 grote puinzooi. Ben nu 31 wk zwanger en heb totaal geen zin om de zooi uit te zoeken(de zolder is net klaar dus alles uitzoeken/weggooien/opruimen)
    Ben dus nog totaal niet toegekomen aan de kamer van onze dochter, daar staat alle zooi van de zolder. Kleine komt toch de eerste maanden in de wieg naast me te liggen, dus maak me niet al te druk. Dus haar zus kan nog even op haar oude kamer blijven als het moet.

Deel Deze Pagina