We zijn er nog steeds niet uit.... dacht het wel, maar toch niet! Welke van deze twee namen vinden jullie leuker: - Nina - Eva We hadden ook evi in gedachten maar ik ben bang dat die naam op latere leeftijd wat 'kinderachtig' kan zijn. Ook begint de achternaam met een V en ik ben daardoor bang dat bijvoorbeeld een 'Eva' uitgesproken icm de achternaam 1 lange zin word Evav...... als jullie begrijpen wat ik bedoel Ik vind dit zoooooooo lastig Tijd begint wel een beetje te dringen
beiden leuk, maar ik vind Eva nét iets mooier. nina vind ik toch wat kinderlijker en voor een volwassene vind ik Eva dan toch uiteindelijk mooier.
Hier ook Eva Al staat Nina nu op mijn lijstje voor als nr 3 weer een meisje is (maar manlief vindt t voorlopig maar niks)
Aan mij heb je helemaal niks, want ik vind ze beide prachtig, haha. Onze dochter heet Ninthe, met als 2e en 3e naam Eva en Mila. Ik noem haar vaak Nina als ik boos ben Ik kan echt geen keuze maken tussen deze twee namen, kan je ze niet combineren? Of één van de twee als tweede naam geven?
Ik vind ze allebei mooi en tijdloos. Eva Vermeiren bijvoorbeeld loopt toch lekker? Daar zou ik geen punt van maken. Doe de namen alletwee in een zakje en trek er eentje uit. Die naam wordt het! Dan merkje aan je eerste reactie direct of je juist hebt gekozen. Echt waar! Mijn zus heeft het zo gedaan en haar eerste reactie was: "oh, toch jammer", dus heeft ze de andere gekozen. En die naam past perfect bij mijn 'nichtje' van ondertussen 21!
Oei...lastig. Je kunt niet verkeerd kiezen Ik vind beide namen prima kunnen voor een volwassen vrouw.