Even een vraagje. Wij wonen met ons zoontje van 3 maanden in een 2 kamer appartement. Wij hebben onze slaapkamer dmv een kastwand en deur opgedeeld in nog een kamer. Nu grenst zijn slaapkamerdeur aan onze woonkamer en moeten wij via zijn slaapkamer naar onze slaapkamer en badkamer dus geen ideale situatie. Nu ben ik bang dat als ik in huis iets wil doen terwijl hij slaapt dat hij dan wakker wordt of ben in te voorzichtig? Wij hebben al een deur besteld wat extra geluidsdempend is. Ben het eigenlijk zat om maar op de bank te blijven zitten en verhuizen heeft momenteel geen zin. Maar zijn er meerdere mensen met dit probleem en hoe lossen jullie dit op?
Kun je het niet zo doen dat je zijn slaap deel aan de andere kant hebt? En jullie deel bij de deur. Wij wonen gelijkvloers en doen ook gewoon stofzuigen etc. Lopen heen en weer de wc trekken we gewoon door dus wel lawaai. Daar moeten ze aan wennen we kunnen nu als we willen gewoon stofzuigen in haar kamer terwijl ze slaapt.
^ dat kon bij die van ons ook, tot een maand of 10 en toen werd hij van de een op andere dag een erg lichte slaper. Ik zou ook de kamers omdraaien maar erg handig is het niet.
Ik woon ook klein maar ik doe gewoon m'n ding als mijn zoontje slaapt. Zo lang het niet heel luidruchtig is slaapt hij gewoon lekker door!