Niet druk over maken joh! Als die kennis er een probleem van maakt, wat moet zij daar dan We gaan hier ook wel eens naar de mc hoor hihih
Ik ook... als ik het al in m'n eentje zou doen, dan zou ik inderdaad lekker door de Mc Drive sneaken en in m'n auto al die lekkernijen naar binnen werken
Toen ik nog zwanger was had ik een bigmac verslaving en ging minstens 1x per week 1 scoren. Het is mij ook weleens door het hoofd geschoten toen ik voor de zoveelste keer kwam binnen waggelen, goh zullen ze niet denken daar heb je haar weer?
Norah en Bri, gelukkig ben ik niet de enige ihihi. McDrive, goed idee.... maar dan sta ik weer zo lag te twijfelen wat ik neem in die rij en voel ik me daarom weer opgelaten haha. Eerised, lol zo voelde ik me nu ook wel. Was ook niet zo dat ik 1 dingetje op mijn blad had Had vandaag ook een groentenburger, die werd later gebracht. Hoorde ik die mensen zeggen: -"ja die burger, die is voor die mevrouw met die baby in de buik". "Oh, ja maar dat zie ik toch niet als ze zit?" -"Nou, heb je dat niet gezien net dan, dat was niet te missen hoor!"
Ik snap echt niet dat je je schaamt hoor. Waarom? Omdat ze je een slechte hap zien eten? Iedereen eet toch met enige regelmaat wel slecht? Gewoon lekker doen hoor
Haha erg herkenbaar hoor, ik zou me ook ongevraagd verantwoorden waarom ik daar ben.... Ik ga bijna nooit naar de Mac. Maar als ik ga het liefst door de drive om het daarna heerlijk asociaal naar binnen te proppen, want fatsoenlijk eten kan ik dan even niet... En dan nog sneaky in de auto zitten kijken of niemand kijkt hoe snel ik het naar binnen werk
Nou heb ik ook zin in de mac!! En bedankt.. En idd ik ga ook naar de mac drive.. Schaam me ook dood als ik een hamburger of iets eet, dus doe dat dan maar in de auto.
Lekker van genieten, en boeiend wat die andere ervan vinden. Toen ik zwanger was van de eerste ben ik in 1 week tijd wel 5x naar dezelde frietkraam gegaan ( ik was verslaafd aan friet toen) en er stond ook steeds dezelfde vrouw. Nou toen shaamde ik me wel. Was toen gelukkig maar 12 kilo aangekomen tijdens de hele zwangerschap.
echt te erg... ik haal dan dus 2 dingen, zodat ze niet gaan denken dat ik in mijn eentje ga zitten bunkeren... maar uhm, dan eet ik ze dus wel allebei zélf op...
klein hummeltje: hahahah! Appie, ja ik kan ook niet rustig eten, moet het echt naar binnen schuiven zegmaar. Vooral de friet en er moet lekker veel frietsaus op! En als ik nog saus over heb, lepel ik het eruit met mijn broodje..... Vanavond lekker een salade gegeten... had echt niet zoveel trek meer
Haha, wat herkenbaar! Ik bestel altijd friet en 2 hamburgers met alleen het vlees erop (plaine heet het volgensmij) met 3 frietsaus. Die gaan helemaal op per ding 1 frietsaus, erg hè
Herken ik ook wel... komt niet vaak voor, maar als het gebeurt dan hier ook de McDrive! Terwijl het je eigenlijk niet zou moeten boeien... je eet een vette hap, nou en!! Heb op een heel ander gebied ook wel eens zoiets gehad... Mijn man vond het een paar jaar terug nog wel eens prettig een blowtje te roken in het weekend en stuurde mij er wel eens op uit naar de coffeeshop als-ie zelf geen tijd had. Vond ik al vreselijk... maar je moet iets voor elkaar over hebben Kom ik daar naar buiten lopen... wandel ik bijna tegen een collega op. Hmm... toen had ik heel, heel, heel erg de neiging om erg hard te roepen : 'maar het is niet voor mij hoor!!' Uiteindelijk maar niet gedaan, maak je jezelf alleen maar 'verdachter' mee
aah joh lekker boeie wat iemand ervan denkt toch... ze was er zelf ook niet voor een portie broccolie hoor heeeeeeerlijk die macdonalds.... ik eet altijd een big tasty menu en nog een extra hamburger erbij en natuurlijki super size
OOhhh, die Big tasty..... t is dat ik vega ben maar anders... Toen ik nog vlees at was ik helemaal wous van dat ding. Zou best eens een dagje niet-vega willen zijn. Maar dan wordt ik erg ziek volgensmij.
Nou zoals jij het schrijft zou ik zeggen, niks van aantrekken. Maar als ik het dan op mezelf betrek snap ik je als geen ander, wij gingen nooit naar binnen bij de Mac altijd de drive ( ben verslaafd geweest, dus ga er nooit meer naartoe ). En ik haalde ook nooit een patatje in de stad, ik liet dat mijn man doen en at het in de auto op. Maar ik ben ook heel erg een type wat gaat bedenken wat mensen wel niet van me denken, in het algemeen. Ik snap je heel goed, maar eigenlijk zou je je er dus niets van moeten aantrekken.