ja best wel want normaal gesproken kom ik vrij snel aan, als ik een beetje veel eet/snoep dan kan ik rustig 2 kilo per week aankomen. Nu snoep ik dus best veel en kom niks aan, nee ben zelfs in totaal 2,5 kilo lichter geworden
en dan vooral hele 'slechte'dingen. Paprika chips, patatje met! Dat soort dingen! Ben 2 jaar geleden 37 kilo afgevallen en die wil ik er natuurlijk niet allemaal weer aan hebben deze zwangerschap. Probeer me een beetje in te houden, maar dat is zo moeilijk groetjes, Chantal
Moet er niet aan denken,komt misschien wel als de misselijkheid weg is. Het enige " rare" wat ik op het moment heb is dat ik savonds laat trek krijg in een groot glas melk.
ow lekker he? ik 'mag' van mezelf 1 x per week een grote patat met dubbel mayo eten ik kan er nu alweer naar uitkijken!
Belegenkaas vind ik nu echt superlekker, en bapao's met hete chillisaus... zucht ik moet ook heel erg gaan opletten, want ik pas niet meer in me lievelings spijkerbroek....
Ik ooooook! Denk de hele dag aan; Macdonalds/Burger king, friet met hachee (of puree hachee en rode kool, ook goed ), wokken, griek, pizza met knoflooksaus, chinees, chips met dipsausje, hamburger (van een speciale tent die alleen maar mega-burgers hebben hongerrr) Als ik er aan denk loopt t water me echt in de mond, maar is allemaal niet echt gezond voor t ukkie, jammerr..
heerlijk he, krijg gewoon trek! Dit is mijn laatste zwangerschap en ik had eigenlijk gehoopt (beter voor de lijn) dat ik nu eens verslaafd zou zijn aan gezonde dingen! Maar nee hoor! Dat gaat niet meer gebeuren!
hier is er een chocolade verslaving, maar ik haal gewoon geen chocolade meer in huis, en kan ik er ook niet extra aan verdikke Xx
ik heb ook aldoor zin in chocolade.... echt erg hoor.maar probeer me te beheersen en gewoon een klein stukje te nemen zodat ik met en reep gewoon een tijdje kan doen. Als het op is heb ik pech. Maar als ik dan geen reep heb is er wel pasta in huis! Doe ik nooit op n boterham, maar nu.......