Misselijk door getrappel baby?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Boordevol, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.177
    4.324
    113
    Hallo,

Ik heb een vraagje waar ik niets over kan vinden. Sinds gister word ik misselijk als de baby teveel beweegt. Kan dit wel of houd het verband met iets anders? Ik voel de baby nu veeeeel sterker/beter maar het doet me geen pijn aan de ribben bv. Maar ik word er wel misselijk van. Herkent iemand dit?

Groet.

2. aukje86

aukje86 Actief lid

6 jan 2009
    366
    1
    0
    Jongerenwerkster
    Zuid Holland
    Ik herken het niet, maar misschien wordt je maag een beetje in de weg gezeten? Dan kan je ook misselijk worden....

Succes

3. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    ik herken het zelf niet, maar het schijnt dat ik zelf regelmatig bij mijn moeder het avondeten eruit heb geschopt!

4. nirak

nirak Actief lid

19 mei 2008
    209
    0
    0
    de liefde voor een kind is onvoorwaardelijk
    Friesland
    ik heb het van de hik! soms heeft m'n kleine zo overdreven de hik en dan ook niet een minuutje nee deze kan het wel 10min volhouden (of langer) en dan voel ik me ook wel es een beetje misselijk van dat geschud..

5. ynnel1

ynnel1 Actief lid

27 mei 2008
    251
    0
    0
    Kapster
    Ik had dit ook regelmatig!!!! Soms zo erg dat ik alleen maar dacht: stop maar met trappelen ik weet wel dat je er bent!!
    haha maar je doet er niets tegen....

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hier nog eentje. Komt omdat de kleine tegen je maag duwt (of trapt) Je kan er echt flink misselijk van worden. Van de zwangerschap zelf eigenlijk nooit echt misselijk ofzo geweest maar sinds ik die kleine echt voel wel. Ik heb bijv ook énorm last van maagzuur....soms heb ik het idee alsof mijn maag in mijn keel zit.

7. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.177
    4.324
    113
    Bedankt allemaal voor de reacties. Het is dus niet vreemd. Ik heb gelukkig zelden last van maagzuur maar ik voel de baby nu zooo goed maar wordt er dus af en toe misselijk van. Voel alleen niet waar er tegen getrappeld wordt (maag of iets anders).

Deel Deze Pagina