vraagje marktplaats

Discussion in 'De lounge' started by belin, Aug 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. belin

belin Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    1,477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dames heb even een vraagje. Ik heb best wat advertenties staan op mp en nu zit ik ze iedere keer opnieuw te plaatsten. Dit neemt zooooo veel tijd in beslag. Ik kan me niet voorstellen dat er geen makkelijkere manier voor is. Dus, als iemand tips heeft ???? Wil er wel bij vermelden dat ik niet zo handig ben met computers dus graag duidelijk uitleggen :) Alvast heel erg bedankt

2. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    Je bedoelt dat je ze opnieuw plaatst zodat ze weer bovenaan komen te staan? Zoals jij dat doet doe ik het ook.... Kan wel anders maar dat kost geld. Staat wel info over op marktplaats zelf.

3. belin

belin Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    1,477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat bedoel ik inderdaad .....DUs jij doet het ook zo. Nou misschien komt er nog iemand met een tip voor ons ;)

4. tassie

tassie Fanatiek lid

Mar 23, 2006
    1,888
    0
    36
    Het is handig je tekst te knippen en plakken, dan hoef je niet steeds alles opnieuw in te typen.

5. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    Ik open indd ook 2 vensters, en kopieër de teskt, dan ben je best snel klaar.

En als je bijv. elke avond 10 advertenties er opnieuw opzet, ben je ook nog een x klaar... (ik heb er opt moment 30 opstaan, dus om de 3 dagen zet ik ze er weer op..)

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik open idd ook een tweede venster ernaast, dan kan je in het ene venster je nieuwe advertenties plaatsen ( knippen en plakken van je oude advertentie ) en dan je oude advertenties gelijk weer wissen.

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    ja zo doe ik het ook maar het blijft een kwerk...

8. belin

belin Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    1,477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden, ga ik dat eens uitproberen !

9. Jel

Jel Niet meer actief

Wat slim, van dat knippen en plakken. Ik heb laatst allemaal nieuwe advertenties erop zitten zetten weer. Dat hoeft dus niet zoveel werk te kosten.

Share This Page