Aaaach wat een klein scheetje!! Snap goed dat je daar geen weerstand aan kon bieden. Ik vind Saar trouwens ook echt een leuk koppie hebben! Beetje eigenwijs koppie, heerlijk.
Ja he hahaha,nou ze heeft een zwarte moeder,en daarvan wisten ze ook niet wie haar vader was hihi.. maar bij Saar haar nest waren alle kittens zo.
aaah wat n lief klein schattig mopje wij hebben ook n leuke rooie kater die heet Smurf ( zo heette mijn kat waar ik mee opgegroeid ben ook en die was ook rood )
oke, onze kitten die haar moeder was een lapjes.. de buren hebben een kater met de kleuren en ogen van een birmaan alleen de lange vacht niet.. maar ja wie zal het zeggen of dit de vader is dus ben echt benieuwd hoe ze gaat worden, of ze donkerder zal worden of dat het zo blijft.. is nog een raadsel haha want er zat dan een soortgelijk katje in het nest maar ook een gewone zwart wit katje...
wat een mooie poezebeesten zeg. FF een vraagje ik heb ook een kat van 2 jaar en ik geef hem dagelijks een paar kusjes is dat normaal? of ben ik gek
Had je kitten de gekleurde uiteinden al toen ze geboren was? Weet je dat? Ze ziet er als zgn "pointed". Als ze dat is dan houd ze waarschijnlijk ook haar blauwe oogjes! Ze is wel heel cute!
ohh leuk he kittens. Wij hebben er hier ook sinds vorige week 2 in huis. De eerste paar dagen leefde ze voornamelijk onder de kast en nu is het feest aan het worden in huis. Ze rennen lekker achter elkaar aan en spelen nu meer met dingen. Erg leuk en je ligt dubbel om de raarste sprongen! Geniet van je katje!
Liefff! oogjes kunnen nog verkleuren he, bijna alle kittens hebben blauwe ogen. Die van mij ook, maar nu niet meer.
Wat een schatje! Wij hebben sinds een paar weken ook twee kittens in huis. Mijn zoon heeft er één Ariel genoemd, naar de zeemeermin . Ik vind de al eerder geopperde naam Lily heel leuk! Past ook goed bij haar!
nee niet zo donker als dat de vlekken en staart nu zijn ze hebben eerder een nestje gehad met 3 van deze aparte kleuren en alle kittens op 1 na hebben de blauwe oogjes gehouden dus ben benieuwd hoe ze word