ohhhh neee.. usb stick met alle foto's weg!

Discussie in 'De lounge' gestart door joycje, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Nou ja de titel zegt het al. Meer dan 1000 foto's weg van het afgelopen jaar. Zijn 1e verjaardag. ZIjn eerste vakantie in barcelona.. Alles weg!!! Kan echt wel janken nu!.

2. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Djeez wat ruk!
    Hele dikke knuffel, ik zou gewoon een potje gaan janken.
    Hebben jullie niet toevalling foto's erop staan waar je kan afleiden waar jullie wonen?
    Misschien kan de eerlijke vinder het bij elkaar puzzelen?

3. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Nou ik denk dat hij is weggegooid...:(

4. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Weggegooid?
    Per ongeluk?
    Dat is echt zuur!

5. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Je had ze niet op de computer gezet?

6. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Staat er nog wat op je camera? ik heb wel eens gehoord dat ze gewiste foto's van het memorykaartje soms nog terug kunnen halen....

Vreselijk zoiets. Ik zou de ogen uit mijn kop janken als ik al die foto's kwijt was. Gelukkig heb je wel die van zijn geboorte nog (denk ik?)...

7. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Gewiste foto's kunnen idd. soms nog teruggehaald worden, dus ik zou zeggen; ga met je fototoestel naar een fotograaf!

Wat balen zeg! Daarom staan bij ons alle belangrijke dingen (foto + film etc) op 2 externe harde schijven!

8. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Ohhh wauw dus dat zou ik nog kunnen doen.. Dat ga ik meteen proberen.. Denk dat hij tussen het oud papier is gekomen!!

9. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Oh wat ellendig!
    Ik hoop dat je al is het maar een deel, nog terug vind op het kaartje. En misschien her en der bij opa en oma als je wat door gestuurd hebt ofzo?
    Wij bewaren foto's op 3 verschillende plekken/computers en op een aparte HD los van het netwerk. Juist voor dit soort dingen en eventuele crash ellende en of kapotte HD's. Heb je nu niks meer aan natuurlijk Maar misschien anderen die dit lezen wel.

Maak back ups mensen!! Vooral van dit soort dingen!

Deel Deze Pagina