Ohhhh wat ben ik een doos!

Discussie in 'De lounge' gestart door Saja87, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Oh... dat heb ik ook al een paar keer gedaan :)

En omgekeerd ook, verheug je je op warme chocomel, zet je hem aan, komt er een koude beker uit... heb je hem 'opgewarmd' in een niet voorwarmde oven... Duh.

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    :$:$:$

:D *proest* dat heb ik gelukkig nog nooit gedaan... maar ik ga het onthouden, ik zie straks mijn kolf er al in smelten :)

3. K0pjeThee

K0pjeThee Bekend lid

18 nov 2011
    990
    52
    28
    mh
    Haha dat heb ik ook een keer gehad..ik wist geeneens dat dat kon gebeuren, ik had ze allebei tegelijk aangezet dacht ik, alleen stond onze oven in vuur en vlam. Ik hoorde een klap, liep naar de keuken en zag dat de oven open geklapt was, hij in vuur en vlam stond , heel de keuken stond blauw wit van de rook en binnen korte tijd heel de woonkamer en heel die lucht ging door het hele huis pfft. De oven aan de binnenkant helemaal zwart..
    Ik wist ook niet hoe ik de vlammen weg moest krijgen, had de oven wel uitgezet en heb vanaf een afstand water erin gesmeten..achteraf had dat mis kunnen gaan maar gelukkig ging het vuur uit:p

4. K0pjeThee

K0pjeThee Bekend lid

18 nov 2011
    990
    52
    28
    mh
    haha daar is niet veel meer van over:D

5. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.189
    10.782
    113
    Ach, we hebben allemaal een excuus: blame it on the hormones :)

Kan me van mezelf niet zoiets herinneren, wel lief die iets 30 minuten ipv 30 seconden ging opwarmen.

Alessandro: dan toch wel een blije doos hoop ik!

6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hihihi ik zal ook een foto van mijn broodje erop zetten vanmiddag:D haha te leuk!

En ik heb het ook gehad met de flessensterelisator, maar dat ding heeft maar 1 schrammetje, goed ding dus:D

7. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Hier een oven gekregen van mn moeder die hem toch niet meer gebruikte (en die van ons hadden we weg gedaan omdat we de keuken verandert hadden en hij er niet meer in paste)
    Had een tijdje op zolder gestaan tot de keuken klaar was en hij erin kon. Dus toen we eindelijk weer een oven hadden wilde we er meteen gebruik van maken. Weet niet meer wat we gingen doen maar zoals altijd moest de oven voor verwarmt. Dus ding op zn plek, aangesloten en aan gezet.
    Tijdje later ruik ik me toch een brand lucht :(
    Dus ik wil net tegen mn man zeggen er staat ergens iets in de fik (echt zeker dat t buiten was want we hebben een open keuken en hier wa niks aan de hand...dacht ik!)
    En meteen dat ik het zeg bedenk ik me dat ik de oven van mn moeder heb en als er IEMAND zuinig is op zn spullen is zij het wel en dan krijg je dus ALLES erbij. Handleiding, aankoopbon, andere papierwerk. Enige wat er niet altijd bij zit is de doos waar hij in gekocht is.
    Tja en waar laat je dat alles als de doos er dus niet bij zit?
    Precies, IN de oven :D

Ik kon het warme boekje (handleiding) er nog net uitvissen voor het als as uit elkaar viel. ;)

8. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    whoehahahaha wel een actie voor jou :p

9. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    helaas is dit mij ook eens overkomen! en toen op zondag op zoek naar een winkel die avent flessen verkocht pfff was niet makkelijk. vond het ook zo zonde! was toch ff ongeveer 70 euro wat ik daar had laten smelten.

10. pety01

pety01 Actief lid

3 mrt 2011
    434
    219
    43
    NULL
    NULL
    Ik had ook alle flesjes erin staan en was erg bang dat kleine ineens wakker zou worden met hele erge honger.

11. MichMar

MichMar Niet meer actief

Wat dat betreft ben ik blij dat we nu een aparte oven hebben in de keuken.
    Onze combi staat in de berging voor het ontdooien en opwarmen, hier is het ook best vaak gebeurt dat hij op de verkeerde stand stond.

Wat betreft de azijn, tijdens het gourmetten en fonduen zetten wij altijd een pannetje azijn verdunt met water op het fornuis, deze gaat uit als wij naar bed gaan, de volgende morgen hebben wij die stank niet in huis van het gourmetten ;) Blijkbaar neutraliseert dat heel goed...

12. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    Ik heb de laatste weken ook al 2 pannen weg kunnen gooien!
    ik denk ik ga even wat aardappeltjes koken en ondertussen kijk ik de film af.. (boven)
    op een gegeven moment denk ik dus.. he? wat ruik ik nou...

shiiiiit hele benedenverdieping staat blauw

oeps :$

nou dan maar de deuren en ramen open (met -1)

handig :$

13. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Hahaha, ja dat is echt opletten he. Mijn vriend heeft pas hetzelfde gedaan met een pizza.

14. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    OOOOOOWWWWW goed dat ik dit nu lees..er staan nog muffins in de oven!!!! Best lang al..meteen naar beneden. OEPS!!

15. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    Het resultaat :D;)

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Whahahaha

Kristalhelder waar dit topic toch niet goed voor is :D

Deel Deze Pagina