Ik ben al blij als de kamer van onze dochter gelegd is!!! Voor de rest maakt het mij niet zoveel uit; ik slap nog wel een nachtje beneden, haha.
waarom zet je je opdracht niet op www.werkspot.nl wij hebben daar al veel opdrachten op gezet, en er word heel erg snel gereageerd! vind dit echt een super site!
het kan inderdaad een sterfgeval zijn. als je niet meer wilt wachten zul je zelf aan de slag moeten maar ik zou zelf gewoon even vandaag afwachten wat er gebeurd en je dochter nog een nachtje bij oma laten. jullie kunnen daar toch ook wel even een douche pakken. en anders toch maar zelf die vloer erin leggen. maar ik snap heel goed dat je baalt hoor. dat zou ik ook doen. maar hé er zijn ergere dingen in de wereld.
Op Marktplaats wordt vaak de boel bedonderd...ik zeg niet dat het in dit geval ook zo is, maar als je zo kort van tevoren belt zou je denken dat het een smoes is..ik zou gewoon kijken naar een ander en zowiezo al was het geen smoes dan zou ik ook naar een ander bellen, want wie weet hoe lang die klusjesman nog naar het ziekenhuis moet...dan zit jij al die tijd in de troep. Maar ik las net dat je al een afspraak had met iemand anders
Jaaaa, dat is 1 ding wat zeker is , het meest vervelend vind ik dat onze dochter niet thuis kan slapen... voor de rest; boeien, het is niet anders. MAAR: ik heb iemand anders gebeld en die jongen was netjes op tijd en is NU bezig met ons vloertje te leggen!!!! Nu ben ik dus weer heel erg blij!
En die ander zal ook begrijpen dat (als hij echt familie-problemen heeft en de boel dus niet belazerd) dat je een ander gekozen hebt. Je had nou eenmaal voor vandaag afgesproken en je maatregelen getroffen! Super dat er nu lekker gewerkt wordt!
YES!!! Mijn vloer ligt prachtig meiden, ik ben zo blij. De jongen die kwam ging net zolang door met leggen tot het klaar was, ik ben zo blij met hem, kon hem wel kussen (niet gedaan ).
Jeeeej! Wat goed.. Helemaal super voor je! Kon de andere klusser het nog begrijpen of heb je die nog niet weer gesproken?
Jeetje! Fijn zeg! Heb je toch nog alles op tijd af gekregen heb je nog wat van die andere jongen gehoord van MP?
. Dat is hij niet verplicht uit te leggen. Al snap ik heel goed dat ze dat wil weten. Ik zou gewoon toch een beroep doen op de familie van de TS en desnoods betalen Dus wat je die man wou betalen nu aan je oom/familie geven. En idd je dochter nog een nachtje laten logeren
Ik zou een ander gaan zoeken met spoed, is niet netjes dat hij alleen maar sms-jes stuurt zonder verdere uitleg. Je zou een spoed opdracht op werkspot.nl kunnen plaatsen, mijn ervaring is dat de mensen die hierop reageren een stuk betrouwbaarder zijn dan die van MP. Anders zou ik een aantal laminaatwinkels bellen en het probleem voorleggen. Misschien kunnen zij nog iemand voor jullie regelen op hele korte termijn? Succes Fem, wat een klote situatie!
wat fijn dat het toch goedgekomen is met de vloer. had je van die andere man al wat gehoord wat er aan de hand was?