Heej meiden, Kan please iemand mij antwoord geven? Ik zou morgen of maandag ongi moeten worden. Nu had ik laatst donderdag 9 okt. na het plassen met afegen beetje slijm met 1 klein streepje bloed, toen niks, gisterochtend met afvegen licht roze vlekje en gisteravond weer hetzelfde als donderdag en toen weer niks. Vandaag getest, maar negatief Wat zou dit zijn Kan het nog? Groetjes i hope
Ben je pas gestopt met de pil? Zo ja, dan kan je cyclus langer duren. Ook dat bloed hoort bij ontpillen, maar kan ook van een eisprong of innestelling zijn..
Kan zijn dat je pas na je NOD positief test. Ik testte ook pas positief op mijn NOD dag dus het kan nog.
Hallo allemaal, Heb sinds vanmorgen alleen wat bloedverlies met plassen, nog niks in mijn maandverband. Terwijl morgen eigelijk mijn ongi moet komen. En ik eerst dacht aan zwangerschap, omdat afgelopen donderdagavond met afvegen wat slijm en licht klein streepje bloed was en daarna niks volgende ochtend alleen na afvegen heel lichtroze vlekje op wcpapier en vrijdagavond hetzelfde als donderdag. Ik slik al een jaar of 2 geen pil meer. Maar vroeg me af na alles of dit gewoon menstruatie is/word? Of kun je ook zwanger zijn en toch wat bloedverlies hebben gepaard met alleen plassen? Weet het ff niet meer allemaal, hoop dat iemand mij antwoord kan bieden en misschien is er iemand die hetzelfde als mij had en toch zwanger was? Groetjes I HOPE
Natuurlijk kun je zwanger zijn! Mijn mams was de eerste 3 maanden nog gewoon ongesteld toen ze zwanger was .
Ik had gister een test gedaan maar was negatief, en verlies alleen maar bloed met plassen sinds vanmorgen maar nog steeds niks in mijn maandverband. Zou het dan toch niet gewoon menstruatie zijn? Groetjes
Jammer van de nega test.. Dan denk ik echt dat dit je ongie idd is.. Je kunt de datum even opschrijven wanneer het begon. En dan het nog een weekje afwachten of er echt nog een normale ongie komt, zo niet hou je de datum aan als dag 1. Ik heb er ook last van maar de vk op het forum zei dat het door ontpillen komt. Maar misschien hoort het er wel bij wanneer je een ronde geen eisprong hebt gehad? Weet je ook of je deze ronde een eisprong hebt gehad?