Ohjee balletjes weg....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sylcor, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Die van ons zei dat hij gewoon vruchtbaar is en geen reden om aan te nemen dat het anders is. Alleen kunnen de balletjes nog om de eigen as draaien en dan zijn ze kapot zeg maar. Maar dat doet ontzettend veel pijn. Dus als hij ooit pijn ging aangeven aan de kant van het goede balletje dan moeten we meteen naar de SEH. Want als dat met die gebeurt dan moet hij direct geopereerd want anders wordt hij dus wel onvruchtbaar. geldt voor jullie dus ook denk ik. Maar we gaan er maar niet van uit dat dat gaat gebeuren. En ik ben het met je eens dat het niks uit maakt als hij er maar 1 heeft. Bouwt ook wel karakter vind ik, gaat om het innerlijk. maar mocht hij er later problemen mee hebben kan hij dat zelf beslissen.

2. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    mijn zoontje mist ook 1 bal nja hij is er wel maar niet in de balzak. hij heeft eerst een echo gehad en daar konden ze hem niet vinden hebben daarna een mri scan gehad onder volledige narcose en daar hebben ze hem gevonden tussen buik en lies in. moesten 3maanden wachten en als hij dan niet was gezakt terug komen. hij is nog steeds niet ingezakt en we zijn 3maanden verder. we gaan volgendexweek eerst 2 weken op vakantie in turkije en als we terug zijn gaan we maar weer een nieuwe afspraak maken....

3. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    Bedankt voor jullie reacties!
    Het komt dus eigenlijk best wel vaak voor dit. Wel fijn dat jullie kindjes er ook geen last van hebben. Scheelt toch weer!!

De huisarts heeft ze ook niet echt kunnen vinden.
    Ze dacht iets te voelen boven in zijn lies wat een balletje zou kunnen zijn maar ze kreeg het niet naar beneden.
    We hebben een verwijzing voor de kinderarts gekregen en daar kunnen we volgende week woensdag terecht....

Dus nog even afwachten wat er gaat gebeuren.

4. tijdvoormezelf

is dat de gewone kinderarts of de uroloog? anders even bellen want anders kijkt de gewone kinderarts en moet je daarna weer terug naar de uroloog want dat is de enige die een beslissing kan nemen

5. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    De uroloog is toch een andere afdeling? Ik moest naar de kinderarts dus heb de afd kindergeneeskunde gebeld en heb het de assistente uitgelegd...

6. tijdvoormezelf

ja ik zou de afdeling urologie bellen en daar vragen voor de kinderuroloog . Dat is degene die onderzoekt en ook die de operatie doet. Je kunt ook best eerst naar de kinderpoli, maar die stuurt je dan waarschijnlijk weer door. Spaart je een ritje naar het ziekenhuis als je meteen op de goede plek zit. Zou de kinderpoli bellen en zeggen dat de afspraak bij de kinderuroloog moet zijn, zullen zij je wel doorsturen naar de afdeling urologie.
    Kan natuurlijk ook zijn dat de kinderuroloog op de kinderpoli spreekuur houdt, kan misschien per ziekenhuis verschillen.

7. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    Oke thnx! Ga er morgen nog wel een telefoontje aan wagen

8. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    Nou heb gebeld met de afdeling urologie en daar kunnen we niet eerder als 20 augustus terecht dus heb de afspraak van volgende week ook laten staan, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben!

9. Purk

Purk Niet meer actief

Zie nu dit staan, heel herkenbaar! Dat was ook het eerste wat ik dacht toen zijn balletjes maandenlang weg waren! Maar ik begreep van een bevriende arts dat dat nog te vroeg is, dat geldt wel voor jongetjes die veel ouder zijn en waarvan de balletjes niet ingedaald zijn, teruggeschoten of gedraaid.

Veel succes volgende week! Hopelijk kunnen ze snel een oplossing bieden

10. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    Dank je wel.....
    Fijn om te lezen dat het waarschijnlijk wel meevalt...
    Ik houd jullie op de hoogte na volgende week

Deel Deze Pagina