Ik kan het niet geloven!! 3,5 week geleden hebben mijn vriend en ik besloten om voor ons eerste kindje te gaan. Ik heb een onregelmatige cyclus, dus ik had verwacht dat het wel even zou duren. Sinds een paar dagen slaap ik slecht, voel me af en toe misselijk, heb zere tepels en last van mijn darmen. Ik dacht dat mijn menstruatie eraan zat te komen. Gisteren kreeg ik ineens zo'n gevoel van, het zou wel eens raak kunnen zijn! Ik verklaarde mezelf op dat moment voor gek, maar ik heb toch een testje gekocht (Kruidvat 2v5). Helemaal verbaasd toen er een dikke tweede streep verscheen! Whaaaa, kan dit echt? Mijn vriend kon het ook niet geloven. Hij zei meteen, weet je het zeker? En kan je niet beter nog een test doen? Shock en blijdschap tegelijk hihi. Toch voelde ik me nog wat onzeker, omdat ik af en toe lees dat de kruidvat test vals positief kan zijn. Ik ben toen naar de winkel gereden en heb nog een Clear Blue digital test gekocht. Deze heb ik vanmorgen gedaan en....2-3 weken zwanger!!! Het is natuurlijk nog erg pril en ik hoop dat alles goed blijft gaan. Toch wilde ik mijn geluk alvast met jullie delen Groetjes! X
Van harte met dit mooie nieuws! En wat fantastisch dat het zo snel is gegaan! Geniet er van met zijn tweeën de tijd gaat hard zat als je zwanger bent!
Gefeliciteerd! Nou als clear blue 2-3 aangeefr ben je eigenlijk 4-5 staat in bijsluiter dus dan was je al zwanger voordat jullie er voor zouden gaan of het moet een meerling zijn
Hoi Nicole, Ik heb een ovulatietest gedaan op 10, 11 en 12 november, omdat ik op deze dagen rekbaar slijm verloor. Op 12 november was deze positief (vaste smiley). Ik denk niet dat ik dan al zo lang zwanger kan zijn, toch?
Nee lijk mij dan ook niet nee maar goed dan zou clear blue 1 a 2 aangeven maar goed of je heb veel hormoon of .... toch meerdere
Nja of ik lees trouwens weer verkeerd inprincipe ben je nu ook 4 weken dan dus kan wel kloppen.. denk niet meer zo goed na met mijn hormonen maar geeft hij wel al op tijd aan
Haha geeft niet hoor! Is heel herkenbaar! Ik denk zelf ook 4 weken. Volgens online berekeningen zelfs 5 weken....:O