hee meiden, even nog een vraagje, ben morgen 36 weken zwanger. En onze uk was met 29 weken al ingedaald. Kan de kleine ondanks dat hij/zij met het hoofdje vast zit van links naar rechts verschuiven??? (tja misschien een stomme vraag) Kleine lag tot aan vandaag hoofdje gewoon naar beneden en met de voetjes naar links. Nu weet ik eigenlijk zeker dat de voetjes rechts zitten. Kan dit of is hij/zij er dan weer uitgeschoten ofzo.. Tja weet ook niet hoor maar ukkie lag al meer als 5 weken hetzelfde. En dat is sinds vannacht verandert. Of kan het dan nog wel gewoon ingedaald zijn?? Het hoofdje ligt nu wel gewoon beneden want het kontje voel ik regelmatig in mijn ribben. Het is puur dat hij/zij van links naar rechts gedraaid is. Dacht namelijk als ze eenmaal vast lagen dat ze dan niet meer draaide. alvast bedankt, groetjes rensje
Dat heb ik dus nu ook! Baby is al ingedaald, en ze zat met de kont links, en dan trapte ze met de voetjes naar rechts (en dat kun je echt goed voelen dat het een voetje is) Maar heel af en toe voel ik echt haar kont rechts! Lees even mee kijken, vraag me dus ook af of dat kan Groetjes
Ja hoor, kan zeker. Mijn dochter deed dat meerdere keren per dag. Zag je echt een kontje verschuiven. Deze beeb doet het ook!!
Ja hoor, mijn dochter deed dat ook! Lag weken hetzelfde en ineens voelde ik ergens anders voetjes! Die ribben waren niet gewend, dus ik was blij toen ze weer draaide naar de andere kant!
Ja hoor, dat kan zeker! Deze beeb ligt al wéken volledig ingedaald, maar aangezien ik kennelijk veel ruimte in mijn buik heb, wordt er volop om de as gedraaid. Soms wel meerdere keren per dag!
Dat kan zeker, ze kunnen gewoon om hun as draaien zeg maar, als ze nog maar genoeg ruimte hebben. Eva kont kwam regelmatig voorbij van links naar rechts, of haar voetjes .
Ja, hoor. Ik zag het kontje soms duidelijk van links naar rechts draaien of andersom, dan kwam mijn hele buik omhoog.
hee meiden, Tja het is inderdaad precies zoals jullie beschrijven. Zit je op de bank ofzo en dan in 1x komt er een bult omhoog en dat zullen wel de billetjes zijn haha... wel heel grappig en kunt het ook goed voelen. En gister voelde ik de voetjes duidelijk aan de andere kant vandaar mijn bezorgheid. Was bang dat ze dit alleen kon doen als ze uit mijn bekken geschoten was. Dus ik denk misschien is ze wel niet meer ingedaald. Stelt me toch wel gerust, want het is gewoon een fijner gevoel dat je weet dat de beeb er helemaal klaar voor ligt. thanks meiden. gr.rensje
Hier ook zo'n druktemaker. Ze draaide nog zoveel dat ik er van overtuigd was dat ze met een punthoofd ter wereld zou komen. Dat is niet gebeurd overigens haha
Mijn meisje maakte het zelfs zo bond dat ze tijdens de bevalling nog om haar as draaide. Over de vingers van de gyn heen. Die was hier wel verbaasd over. Tijdens de bevalling gebeurt dit zelden. Tijdens in daaling gebeurt dit regelmatig. gr Tanna
mijn kleine meid doet het nu ook hoor!ligt al vanaf 32 weken vast met het hoofdje maar draait toch nog wel van links naar rechts met haar kontje.mijn zoontje deed dat niet ... maar ja goed ... ander kindje andere dingen. xWendy
Yup dat kan! Denk aan een ei in een eierdopje , die kan ook nog gewoon om de as heen draaien. Tijdens de bevalling van mijn oudste is hij ook nog van rechts naar links gedraaid. Hij lag de gehele tijd met het ruggetje rechts waardoor het hoofdje niet genoeg druk uitoefende op mijn baarmoedermond en de ontsluiting erg lang duurde. Bij 7 cm ontsluiting moest ik een uur op mijn linjkerzijde liggen en zodoende is hij gedraaid met zijn rug naar links toe. En toen ging de ontsluiting geel erg snel. Deze beeb heeft ook nog voldoende ruimte. Hij lag vanaf 33 weken in een stuit, met 37+1 is hij naar hoofdligging gedraaid en de dag erna waarschijnlijk weer naar stuit. Maar dat laatste weet ik pas volgende week als ik weer controle heb en een snelle echo