Hoii, Als we een meisje krijgen wil ik de 2e naam graag vernoemen naar mn Broertje. Hij heet Arthur. Iemand tips? De roepnaam wordt (waarschijnlijk) Roos. Groetjes
Ruth wel mooi maar dan zou het fraaier staan als t een derde naam is, bv roos jasmijn Ruth. Een tweede naam erbij met meer dan een lettergreep en die niet met een r begint.
Artura schijnt de vrouwelijke variant van Arthur te zijn. Arte/Arthe Thura/Tura/Turia Arta Artemis (oké, beetje vergezocht, maar ja) Of anders een andere naam uit de Arthur mythologie? Guinevere, Morgan, etc...
je kunt er natuurlijk ook gewoon heel ouderwets een -a achter plakken. Maar dan zou ze eerder Rosa Arthura moeten heten ipv Roos. En dat klinkt wel weer erg spaans...
Roos Arthur vind ik misschien nog wel mooier in vergelijking met alle geknutselde namen.. Of anders Ruhta/Ruth, maar dat klinkt niet echt met de voornaam.
Ik vind thura leuk bedacht.. Alleen roos thura bekt niet zo lekker.. Maar opzich ben ik van mening dat dat ook niet perse hoeft aangezien je de tweede naam nauwelijks gebruikt