Kwam ook even lezen wilde ook reageren met het vrij vaak voor komt na het vrijen maar dan schrik ik en lees ik in ene wat anders :S Heel veel sterkte wat verschrikkelijk kl.te
Wat een bloed uit je gezicht trekkende- grond onder je voeten moment! Heeeeeeeeel veel sterkte! En doe echt rustig aan! Verwerk het op jou manier, laat je door niemand haasten. Ik heb op sommige momenten ook nog verdriet van mijn miskraam ondanks de nu goede zwangerschap. Het is echt niet niks.
Ach Jes, jeetje! Wilde net reageren dat het idd van gemeenschap kan komen tot ik je laatste berichtje zag en kreeg er kippenvel van. Maar ja, dat ik kippenvel krijg, daar schiet jij weinig mee op. Sterkte meid. Neem je tijd, rustig aan! Dikke knuffel!
Sterkte meis.. Ik durfde gisteren niet te zeggen dat ik ook geen buikkrampen erbij had, omdat ik bang was dat je dan ongerust zou worden... Helaas lees ik nu dat het hartje toch gestopt is! Veel sterkte en je mag me altijd pb 'en!!
bedankt allemaal voor de lieve reacties. ik had dit nooit verwacht vorige week maandag nog een echo met een sterk kloppend hartje gezien en vandaag klopte het gewoon niet meer.. wat de natuur toch soms allemaal kan doen ik begrijp het niet. nu zit ik voor de keuze om het af te wachten of een curretage te ondergaan. ik heb eigenlijk zoiets van laat het dan ook maar voorbij zijn ik wil niet zitten wachten tot het vanzelf eruit komt eigenlijk. maar wat een moeilijk keuze zeg pfff iemand met ervaring?
Heel veel sterkte! Wat rot zeg! Ik heb ervoor gekozen om af te wachten tot het vanzelf loskwam! Gelukkig was dat al 1 dag na de echo.
Ik heb tabletten ingebracht om de miskraam op te wekken.. Op maandag en vrijdag alles was bijna weg dus geen curretage nodig gehad.. Ik wilde idd niet alles afwachten dus vond dit een mooie tussenoplossing. Uiteindelijk was het hartjenal gestopt bij zeven weken en ben ik pas bij tien weken gaan bloeden... Dus zonder te weten was het al drie weken gestopt dus het lichaam reageerde zelf al niet snel
Sterkte meid. ik zit in hetzelfde schuitje. Vandaag ook krampen en bloedverlies. Wel een goede echo gehad vorige keer maar ik hou mijn hart vast. Ik mag morgen langskomen. Ik vrees ook voor t ergste :'(
het is allemaal snel gegaan zojuist het vruchtje verloren in de wc😟 wat ben ik door een hel gegaan vanacht zeg mn verloskundige had me al gewaarschuwd dat het kan voelen als een soort weeen nou ik heb het gemerkt pff. wat raar om het dan zo in de wc te zien liggen kon t bijna niet over mn hart verkrijgen om door te spoelen..
Heel veel sterkte *slik* bij mij duurde het verwerken steeds langer dan dat ik verwacht had, hoop dat je het snel een plekje kan geven, maar neem je tijd meid..is niet niks
Oh meis, wat verschrikkelijk. En dan ook nog zo in de wc moeten zien liggen Ik wil je heel veel sterkte wensen en neem je tijd om dit te verwerken!