ik zeg het alleen maar even extra wil niet dat mensen denken dat ik hun denkwijze afkeur want dat is absoluut niet zo
* niet dat iemand er wakker van zou liggen als ik het wel zou afkeuren maar toch... wou het toch even duidelijk maken
En hoe gaat dat dan? Dan komt hij s'avonds thuis.. 'goh lief, leuke dag gehad?' - 'ja ben even flink los gegaan met een man' - 'goh, lekker' haha, ben daar serieus benieuwd naar.
Snap je gedachtengang hoor! Maar zoals in het geval van TS...tja, die collega heeft op dat moment wat in haar los gemaakt. Een verliefdheid hou je niet tegen, da's een stofje in je hersenen. Maar je doet wel of niet iets met die verliefdheid. Ik denk dat daar het stukje houden van je partner en respect hebben voor je partner om de hoek komt kijken. Ik heb ook wel eens gehad dat iemand wat in me los maakte, die een paar weekjes in mijn hoofd rond spookte. Maar ik heb er ook nooit wat mee gedaan. Ik hou van de papa van mijn kindjes en wil de rest van mijn leven bij hem blijven. Vind het dan ook niet nodig om hem voor zoiets te kwetsen, want het stelde niks voor.
maar wanneer iets weeeeeken duurt en je blijft over die ene vent fantaseren en je realiseert je : ik ben verliefd..... en je droomt over seks met die ander... en in gedachten heb je seks met die ander.... stelt het in mijn ogen wel wat voor en als het na een tijdje nog niet over is die verliefdheid, vind ik dat een man recht heeft op de waarheid,
haha leesn et mijn eigen teksten en krijg ene beetje het idee dat ik over laat komen dat ik totaal geen oog meer heb voor leuke mannen maar dat is niet zo hoor zo zou ik bijv ook zeggen dat ik best een ontbijtje wil eten met bijv paul wesley of ian sommerhalder nee ik ben niet blind geworden voor de knappe mannen
Ja, ik kan me er persoonlijk ook niet wat bij voorstellen hoor wel dat iemand wat bij je los maakt, dat dan weer wel! Zoals eerder aangegeven, 7 of 5 jaar? Hoe kan dat?
Haha nee zo gaat het niet. Als je het echt wil weten: Als ik iemand leuk vind ben ik daar gewoon eerlijk in en ik hou mijn man gewoon op de hoogte van de voortgang, wie duikt er nou zomaar met iemand het bed in, niemand toch? Nouja ik in ieder geval niet, daar gaat wel een hele leuke interessante jacht aan vooraf ahum Anyway, laatst kwamen mijn zusje en ik die leuke man waar ik al een tijdje mee aan het flirten was tegen op een plek waar we het niet verwachtten en toen heb ik mijn man gesmst 'hij is hier, mocht het er van komen dan ben je nu op de hoogte' en dat is dan dat. En als het dan ook echt gebeurt dan meld ik dat achteraf ook nog even. In dit geval hebben we mijn man nog uitgebreid verslag gedaan over de dubbelzinnige opmerkingen die ik gemaakt had en waar mijn flirt dan weer helemaal raar van ging doen, grappig toch
Geheel offtopic Ik ben eens op wikipedia gaan kijken onder verliefdheid Maar jeetje een mens maakt een hoop hormonen aan als ie verliefd is
dat bedoel ik indd ook..... die 5 of 7 jaar verliefd zijn op een ander.... ik snap dat niet.... maargoed ik hoef dat gelukkig ook niet te snappen gelukkig denken mijn man en ik er het zelfde over, en hebben ook afgesproken eerlijk te zijn tegen elkaar, alleen de eerste tijd niet .... soms vind in je indd iemand aantrekkelijk en kun je lekker ouwehoeren, en verwar je misschien met verliefd.... en dat is vaak dan indd over in een paar weken, * hoewel ik moet zeggen daar geen ervaring in te hebben * maar echt maaanden en jaren... nee dat zou hier niet zover komen
Tsja als je die persoon echt zolang elke dag tegenkomt kan het toch? Ik heb nog steeds personen waar ik het heel warm van krijg als ik ze tegen zou komen in het wild maar soms verandert je leven en verlies je elkaar uit het oog. Maar die vonk blijft tussen sommige mensen altijd bestaan.
Een secret crush is goed voor je zelfvertrouwen joh! Zolang je gevoelens niet met je op de loop gaan en je voor jezelf weet hoever je kunt gaan (of niet kunt gaan beter gezegd). Ik heb 2 x een secret crush gehad, 1 keer vlak voor mijn scheiding 7 jaar geleden (het was overigens niet de reden van de scheiding). Hij was alleen bijna 11 jaar jonger (ik was 33, hij 23 ) dus het was niet het ideale plaatje. Toch heb ik het na een tijdje wel geuit (via chatten geloof ik) en het was wel wederzijds. We hebben toen een ontzettend gezellige tijd gehad, en zelfs een keertje gezoend (inmiddels gescheiden trouwens) maar we woonden ook zo'n beetje 400 km. uit elkaar dus er is uiteindelijk niets uitgekomen maar we zijn nu nog steeds ontzettend goede maatjes... een vriend die ik niet zou willen missen en de crush is inmiddels allang voorbij. Ik heb een zwak voor 'm, maar dan voor de persoon die hij is en niet meer fysiek qua aantrekkingskracht. De tweede keer is recenter en was op een getrouwde man met 3 kinderen. Ook hem leerde ik vriendschappelijk kennen en bij hem klopte gewoon alles. Hij zag er goed uit, was geen ontzettende hunk of zo maar hij was 'gewoon' leuk en had dezelfde humor als ik. Ik heb 'm naar aanleiding van een gebeurtenis in ons leven waar hij een rol in speelde (meer kan ik er niet over uitwijden, lol) een brief gestuurd waarin ik hem bedankte voor alles wat hij had gedaan, van de crush was toen nog geen sprake en mijn vriend was van alles op de hoogte. Ik kreeg daarop een mail terug en er ontstond een superleuk contact. Er was een klik, ook wederzijds. Er is nooit echt iets 'uitgesproken' qua gevoelens en omdat het contact in eerste instantie oppervlakkig bleef via mailcontact verwaterden die gevoelens ook weer. Bovendien wilde ik ook niet anders, we hadden allebei een relatie / gezin en geen haar op mijn hoofd die er aan dacht op dat op het spel te zetten. Uiteindelijk is dit ook een hele fijne vriendschap geworden en tegenwoordig spreken we zelfs wel eens af om even bij te praten bij een kop koffie of zo, ook hiervan is m'n vriend op de hoogte. De crush is weg en ik heb er een fantastische vriend aan overgehouden! Ik ben sowieso beter in vriendschappen met mannen, ik voel me zelfverzekerder in hun gezelschap, ook al is er heel soms iets van spanning voelbaar. Dat is wat mij betreft prima, ik weet dat ik thuis de liefste en leukste vent heb die er bestaat en die me nog regelmatig laat 'kriebelen', maar een beetje aandacht van anderen op z'n tijd is helemaal niet erg. Het is idd maar net wat je er mee doet.
Echt waar?! Daar ben ik niet voor gemaakt, hahaha! Daar ben ik dan te jaloers voor! Flirten met een ander..tja, dat vind ik dan niet zo heel erg. Maar ik wil het niet zien of horen. En al helemaal geen details
maar ik neem dat het andersom dan ook zo gaat? En jij krijgt dan zo'n sms, heb je dan echt helemaal geen gevoel dat je het moeilijk vind zeg maar?
Ik krijg van mijn man ook niet alle details, die is wat meer gesloten. Die zegt dan 'hee schat ik vind die wel erg leuk, mag ik daarmee naar bed' en dan doet hij dat. Zo ging het de vorige keer in ieder geval. Ik heb hem wel eens gevraagd of hij het vervelend vond om al die details wel van mij te krijgen maar hij zei van niet.