groeiecho

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Leeuw89, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Hallo!

Vandaga moest ik weer naar de vk toen vertelde ze dat ik over 3 weken de groei echo al krijg die ze voorheen bij 36 weken deden( bijn mn zoontje ook)
    Ik ben dus heel benieuwd waarom dit is.. ze heeft het verteld maar ben het gewoon vergeten!! (zwangerschapsdementie?:()
    Ik dacht mischien weet 1 van jullie dit?
    Op internet kan ik er niks over vinden.

Liefs

2. Tese

Tese Niet meer actief

Is de nieuwe standaard denk ik. Ik krijg em ook over 2 weken

3. Tese

Tese Niet meer actief

Hey je bent trouwens praktisch mn buurvrouw, ik woon in ijsselstein ;)

4. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

dan zit je schijnbaar ook bij de lekbrug??
    :>

5. Tese

Tese Niet meer actief

Ja klopt, ik had wel verwacht eigenlijk dat jij dan bij alnatal zou zitten

6. femke1987

femke1987 Actief lid

11 jun 2009
    416
    0
    0
    ik kreeg hem bij 32 weken en ik loop bij de gyn en volgende week vrijdag krijg ik weer een echo maar er is niet bij verteld of het nog een keer een groei echo is of dat het een liggings echo is of gewoon exstra controle

7. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

nee! lekbrug vind ik veeel beter! erg leuke mensen!
    jammer dat jullie het niet weten!
    Voorheen werd het echt pas met 36 weken gedaan.. sjonge waarom vergeet ik ook alles:p

8. Tese

Tese Niet meer actief

Zeker leuke mensen!

Misschien doen ze het allebei wel? Dus ook nog ergens in de 30 weken?

9. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Nee ze zei echt dat het nu met 30 weken gedaan wordt ipv 36 weken.. ben wel benieuwd waarom nu hihihi
    het maakt natuurlijk niks uit maar ben er gewoon nieuwschierig naar:p

10. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    Ik zit ook bij de lekbrug, omgeving de meern :)

Maar ik heb ook een groeiecho gehad bij de 36 weken.
    Ze kijken dan oa naar gewicht en groei van je kindje, erg leuk en je weet een beetje wat je kan verwachten als de kleine geboren wordt.

11. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

huh wat raar dat jij hem dan gewoon met 36 weken hebt gehad!
    Dan heb jij wel dezelfde verloskunidge als ik hihi
    In ijsselstein en vianen hebbne ze een andere groep!

Ik had herma.. en die vertelde dat:S nu snap ik er helemaal niks meer van!!!!

12. Tese

Tese Niet meer actief

Herma was ook degene die bij mij zei dat ik hem met 28 weken zou krijgen

13. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    Volgens mij zijn het dezelfde mensen als uit de vestiging waar ik zit. Herma, Govi, Aukje enz

Ik had het ervoor niet nodig denk ik. Pas na de 32 weken wilde Govi dat ik een groeiecho moest laten doen en deze werd bij de 34 weken en 36 weken gedaan. Nu mag ik volende week woensdag weer komen bij Herma en zij gaat met de hand voelen en kijken of ie goed indaalt

14. Tese

Tese Niet meer actief

Grappig detail: Govi heeft mij 28 jaar geleden gehaald.

Ze zit trouwens niet in ijsselstein, aukje wel en herma ook en ans en de rest weet ik even niet

15. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Ohh wat grappig haha! Zei en umm weet ff niet hoe ze heet haha doen dit werk al zo Lang!!
    Wat ik ook zo grappig vind is dat ze nog precies wisten wie ik was! Zo leuk!
    Aukje vibd ik ook heel erg leuk! Die heb ik bij mn zoontje altijd gehad!

Nou ik weet het ook niet hihi
    mischien dat iemand nog met het verlossende antwoord komt en anders wachten tot de 29ste :)

16. Tese

Tese Niet meer actief

Ik weet wie je bedoelt, een heel lief klein vrouwtje met kort grijs haar.

En je kan ook tot de 18e wachtenn want dan heb ik em, dan kan ik het wel vragen....

17. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ok dat is sneller dan ik hem heb hahaha!
    wat heb je hem dan al vroeg zeg! '
    Ik vind het echt grappig dat jullie ook bij de lekbrug zitten haha!

gaan jullie trouwens thuis bevallen of in het antonius?
    Ik wel heeeel graag 1 van hun bij de bevalling! Bij ons zoontje ging ik naar het antonius maar dat doen hun daar niet!
    Nu ga ik naar woerden, schijnt echt een onwijs goed ziekenhuis te zijn! Staat in de top 10 van meest beste ziekenhuizen zei ze vandaag. Ik VOnd zelf antonius helemaal niks!

18. Tese

Tese Niet meer actief

Ik ga naar het anthonius, vond het super daar. Kan niet anders zeggen. Ik moet ook ergens heen waar ik snel kan zijn want m'n eerste bevalling ging snel dus ik verwacht dat de 2e nog sneller gaat.

19. Tese

Tese Niet meer actief

Wat was er mis in jou ogen dan met het anthonius ?

20. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Nou ons zoontje is te vroeg geboren met 36 weken, hij werd na de bevalling dus direct meegenomen.
    Ik moesy gehecth worden en moest daar serieus bijna 2 uur op wachten! Toen moest ik wachten op iemand die me kwam wassen1 ik zei laat maar dat doe ik zelf weg maar dat mocht niet! daar moest ik 1 uur op wachten want ze ging eerst eten zei ze!!!! ik vond dit echt schandalig gewoon!! ze wilt graag naar de kindje en moest dus gewoon drie uur wachten!
    ook moest mijn zoontje 1 week blijven op de courveuseafdeling, en hun en de kraam afdeling zeggen allemaal andere dingen!
    De 1 zei ja hij mag morgen mee naar huis he!! Kom je daar.. nee hoor helemaal niet! ze comuniceren gewoon erg slecht vind ik !
    ik ben gelukkig niet de enige die het zegt hoor het heel erg veel!
    Het is daar echt machinewerk! Het is natuurlijk heel druk dat snap ik wel hoor! maar ze gaan daar niet netjes met mensne om vind ik!

Ieder heeft natuurlijk een eigen ervaring! ben blij dat bij jou wel alles goed is verlopen!

Deel Deze Pagina