Welk voornamenboek????

Discussion in 'Zwangerschap' started by anomiem111, Apr 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anomiem111

anomiem111 Actief lid

Sep 20, 2008
    330
    0
    0
    Door alle internetsites en boeken zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik wil gewoon een goed boek waar ik rustig in kan bladeren om de naam van mijn kleine meid te kiezen.

Maar ik weet niet wat nou een goed voornamen boek is? Hebben jullie tips voor mij?? :) Ik zat te denken aan bijv. het Prisma voornamen boek of het liefste babynamen boek?

Graag jullie advies hierover :D

2. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    zag er bij t kruidvat 1 liggen. Vrij dik

verder gebruik ik alleen de site van de svb. Daar staan alle namen van de jaren hiervoor. Gegroepeerd jongen / meisje en achter de naam het aantal keer dat de naam in nederland voorkomt.

Vind ik zelf ideaal omdat ik geen naam wil die in de top10 staat of 600 keer in 2009 gegeven is

3. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Sluit me aan bij Inlove. Een vriendin van mij heeft het liefste babynamenboek gekozen en heeft haar keuze zo kunnen maken. Anders ga je toch gewoon in een boekhandel eens een beetje bladeren en kijken wat jij prettig vindt?

4. anomiem111

anomiem111 Actief lid

Sep 20, 2008
    330
    0
    0
    Bedankt voor de tips! We waren al in een boekenwinkel geweest (3 zelfs) Maar daar hadden ze dus niks, misschien 2 minieboekjes waar heel weinig namen instonden en de andere winkel had niks op voorraad.

En ik wil dus het liefst een boek want een site vind ik vervelend om echt een naam uit te zoeken, ik doe het het liefst op mijn gemak met een boek lekker op de bank etc. en aanstrepen wat ik mooi vind.

5. Maria74

Maria74 Niet meer actief

lekker inloggen op bol.com en een mooi, gezellig dik namenboek uitkiezen. Volgens mij is de inhoud toch altijd ongeveer hetzelfde.

veel plezier!

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    eeeh... geen....?
    Wij hebben helemaal geen namenboek gebruikt, gewoon pagina's via internet bekeken en verder beide namen opnoemen net zolang tot we het eens waren :)

Wij zijn meer dan de namensites dus denk ik :)

Share This Page