Meegroeistoel

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Rissie84, 21 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rissie84

Rissie84 Actief lid

14 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is nog vroeg maar we zitten alvast te kijken naar de verschillende meegroeistoelen.

Nu kun je uiteraard voor de dure bekende stokke gaan, maar zie ook andere merken die erop lijken, maar een stuk goedkoper zijn.

Wat zijn jullie ervaringen?

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wij hebben 2 trip traps en vinden ze heel fijn en mooi. De meegroei stoelen van andere merken vind ik zelf minder mooi, maar voldoen ook prima. Reden om een trip trap of stokke steps te kopen is dat er een baby wipstoel of newborn set op kan, andere kinderstoelen hoef je pas bij 6 maanden oud te hebben.

3. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.398
    113
    Vrouw
    Broek
    Ik had een meegroeistoel van een ander merk. Maar nu ik zeanger ben van de tweede deze weggedaan en toch 2 tripp trapps gekocht. Dat eerst onding had veel hoekjes en groefjes en kon je onmogelijk schoonmaken, daarbij was hij bij lange na niet zo stabiel als de stokke, daar kan ik zelfs op zitten! Die andere kraakte al als je ernaar keek.

4. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Een stoel kan wel meegroeien. Maar het is ook wel fijn als de kwaliteit dusdanig is dat hij netjes blijft.

5. Charlie11

Charlie11 Actief lid

10 aug 2012
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben een dapper stoel. Eigenlijk hetzelfde principe als de triptrap. De prijs verschilt niet zo heel veel geloof ik, maar we vonden deze mooier.

6. Rissie84

Rissie84 Actief lid

14 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor jullie reacties!

Inmiddels via MP een Tripp trapp aangeschaft....scheelde behoorlijk in prijs gelijk. :D

Nu alleen de babyset nog.

7. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    Hier ook een tripp trapp met babyset en newborn set. Erg blij mee. Ik ben nu zwanger van de tweede. Dit kindje krijgt nu een eigen stoel. Stokke verkoopt er sindskort ook een blad bij. Aanrader!

8. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Dat blad is ook alweer een poosje? Hadden wij voor ons zoontje ook..

Hebben nu een 2e stoel aangeschaft en er komt ook nog een extra baby- en newbornset.. Stokke it is :D

9. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Wij hebben een meegroeitafel van de Ikea. Die schuiven we uit en daar kan de stoel ook prima tegenaan geschoven worden. Een blad vind ik een beetje overbodig.

Deel Deze Pagina