Ik wil morgen het chocolade taartje maken van dr oetker. Heeft iemand van jullie die al eens gemaakt? Zoja smaakt dat een beetje? Of is het echt geen aanrader voor jullie.
Is dat die met de witte en bruine chocobolletjse op de foto? Zo ja: wij vonden het niet zo'n aanrader, maar normaal bak ik mijn taarten dan ook helemaal vanuit het niets, dus zonder pakjes etc.
zit er in die verpakking niet een kartonnen soort springvorm??? ik vond m niet echt denderend maar wel leuk om een keer te doen../.
Er zit als het goed is een vorm in de verpakking, het is inderdaad een klein chocolade cake taartje met glazuur en balletjes. Wel lekker maar niet bijzonder lekker.
ik vind hem best lekker. Maak vooral de variant dat je hem doormidden moet snijden en er spul tussen moet doen. Dan is ie wel errug jummie, anders is het niet zo bijzonder.
Het taartje was wel lekker maar niet bijzonder, in de verpakking zit al een springvorm die je zelf moet vouwen.
ik vond hem wel erg lekker en je kan er zelf ook spullentjes bij doen dan maak je hem bijzonder haha..