Weinig / Geen follikels bij stimulatie

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Linis, 10 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linis

    Linis Lid

    22 apr 2023
    44
    24
    8
    Vrouw
    Hoi,

    Ik vraag mij af of er andere hier zijn met ervaring van weinig of geen follikels na stimulatie met Gonal F (of andere hormonen)?

    In onze eerste ronde ICSI (in 2019) had ik al snel 10 follikels, maar deze ronde loopt helaas heel anders...

    In deze ronde spuit ik 225 Gonal F
    en ik heb inmiddels 3 echo's gehad. Bij de eerste echo is een 1 follikel gezien en een eierstok niet gevonden. Bij de tweede echo geen van de eierstokken gevonden, en twijfel of het wel een follikel was. Bij de derde, vandaag, een (kleine) follikel gezien en de andere eierstok niet gevonden... De bms was ook nog heel dun.
    Helaas dus geen goed nieuws.

    Ik ben inmiddels 42 jaar, dus met mijn leeftijd kan het natuurlijk helaas zo zijn dat mijn voorraad eieren op is.

    Ik ben er alleen nog niet aan toe om het op te geven. Ik snap dat mijn kansen laag zijn, maar ik wil nog graag proberen.

    Dus ik ben op zoek naar ervaringen van andere? Heeft iemand anders zoiets meegemaakt?

    Alvast bedankt!!
     
  2. Fruity90

    Fruity90 Fanatiek lid

    16 jan 2022
    2.699
    3.956
    113
    Vrouw
    Niet bekend met zo'n situatie maar ik wilde je even een hart onder de riem steken.
     
    Linis vindt dit leuk.
  3. blij83

    blij83 Fanatiek lid

    5 jun 2012
    1.949
    1.712
    113
    Niet precies dit. Maar wel dat het per poging minder werd.
    1e ivf in 2017 (was toen) 34 jaar volgens mij 18 follikels waaruit 10 embryo's ontstonden.

    Laatste poging in 2022 (was toen 38j) 8 follikels, maar 1 bevruchting en uiteindelijk 0 embryo's, dus geen terugplaatsing meer.

    Denk dat leeftijd dus wel een rol speelt. eicelkwaliteit ook.
     
  4. Splitijsje

    Splitijsje Fanatiek lid

    21 nov 2020
    2.969
    3.059
    113
    Vrouw
    Heel naar en teleurstellend! Hier ook niet hetzelfde, maar merk wel het effect van ouder worden. 1ste IVF poging 15 eicellen, 11 bevruchtingen, 11 embryo’s, 1 verse tp en 8 5 daagse cryo’s (ik was toen 36).
    IVF 2 was/ben ik 38 jaar (precies 2 jaar later ook eind januari ongesteld en punctie op cd 13). Toen 15 eicellen en slechts 6 bevruchtingen, 1 verse en 5 cryo’s. Veel minder bevruchtingen dus.

    Hoop dat jullie wens vervuld mag worden!
     

Deel Deze Pagina