Ik heb er overigens ook voor gekozen het open te bespreken. Eigenlijk met iedereen die enigszins dichtbij staat, en daar tel ik collega's ook bij. Niet dat ik iedereen een specifieke update geef, maar als ze het vragen geef ik antwoord. En toen bleken er collega's te zijn waarbij zwanger worden ook niet 'vanzelf' is gegaan, wat erg veel steun geeft. Hiervoor dacht ik echt dat ik in mijn omgeving de enige was en voelde ik me toch wel een vreemde eend. Het geeft ook wel wat lucht om te kunnen zeggen dat ik er soms niet lekker bijzit omdat het een ronde niet is gelukt, of dat ik mega bijwerkingen heb van de Ovitrelle (elke keer anders: deze keer onwijze vreetbuien, grote zere retten, moe) en soms kunnen we er zelf grapjes over maken. Wat misschien gek klinkt. Nouja en soms wat botte, maar goedbedoelde adviezen. De intenties zijn goed denk ik dan maar
Fijn dat je het ook zo ervaart! Sommige opmerkingen zijn heel erg lastig he.. goed bedoeld inderdaad maar over het algemeen vind ik juist fijn dat het geen taboe is meer. In het begin merkte ik nog wel dat mensen het weleens lastig vonden erover te hebben, maar inmiddels is het ergens gewoon een normaal gespreksonderwerp geworden en dat vind ik erg fijn. Vervelend van je bijwerkingen!
Mijn prolactine gehalte was weer te hoog, elke keer geen fertiliteitsarts beschikbaar.. Maar assistente heeft vandaag eindelijk een arts weten te bereiken. Ik word doorverwezen naar een endocrinoloog die bepaalt of ik medicatie ga krijgen. Het traject gaat gelukkig wel door, maar vraag me toch af of ik wel zwanger word zo.. hopelijk kan ik snel terecht. Ei was pas 13 dus ook niet heel denderend, vrijdag terug voor follikelmeting
Balen dat je prolactine gehalte weer te hoog was, hopelijk hoor je op redelijk korte termijn wat van de endocrinoloog. Elke cyclus is weer anders.. en na de 15mm groeien ze sneller De ene cyclus zit ik bij de eerste meting (dag 9/10) op 12mm, de andere cyclus waren ze ineens al 16mm. Hopelijk kunnen ze vrijdag de IUI gaan plannen.
Hopelijk weet je snel iets van de endocrinoloog. Ik weet niet of het zoveel verschil maakt op een zwangerschap. Denk dat je fertiliteitsarts daar enkel antwoord op kan geven. Kan je er snel terecht ? Dan kan hopelijk deze ronde nog gestart worden met medicatie ?
Kan 12 mei terecht bij endocrinoloog. Ja volgensmij vinden ze dat zelf ook nog lastig, in principe zien hun het zo dat zolang je een eisprong hebt kan je zwanger worden ongeacht wat er uit allerlei testen komt. Maar de andere gynaecoloog zei toen dat als ik nog niet zwanger was ik opnieuw moest prikken, dus dan kan het denk ik toch invloed hebben anders had ik niet nog een keer hoeven prikken. Hoe is het met jou?
Dat kan inderdaad wel. Hopelijk is het toch niets en mag je deze maand ondanks de resultaten je toch een wondertje verwachten. Hier loopt alles redelijk rustig. Ben er weinig mee bezig. Wachtweek twee is wel bezig dus dat kan wel omslaan
Hihi, ja vorige week donderdag was er 238hcg vastgesteld (2 weken na IUI). Vandaag opnieuw bloed laten nemen en daarvoor mag ik morgen bellen. Als dat in orde is, mag ik afspraken voor echo inplannen. Hoe is het daar?
Gefeliciteerd! Wat een ontzettend fijn bericht. Ik duim met je mee voor een mooie uitslag morgen. Hoe laat kun je morgen bellen? Wij hebben zaterdag IUI nr 5. Niet eerder zoveel bijwerkingen (hoofdpijn, misselijkheid en vermoeidheid) van de gonal-f gehad als deze maand, dus hopelijk betekent dat dat mn lichaam onwijs bezig is om een mooi ei te produceren.
Hier word ik (nouja Hopelijk niet) morgen of zaterdag ongesteld, grootste kans op zaterdag dus de spanning neemt weer toe haha maarja wel altijd voordeel van een kortere LF dat ik dus wel iets minder lang hoef te wachten