Hoe kan een mens zich nou vervelen? Nou door niks hebben te doen? Na ja niks te hebben doen. Ik kan vanalles doen, maar heb er geen zin in. Het is tijd voor een nieuwe uitdaging denk ik, maar wat??? Heb zin om te freubelen, knutselen, bezig zijn met me handen maar ik weet niet wat..... Waar houden jullie je mee bezig als je je handen vrij hebt?
Kan ik hele dagen. Ben al 9 jaar thuismama, me kinderen gaan elke dag na school, en de verveling slaat nu toch echt wel toe....
Ik heb er de laatste tijd ook last van, zeker met dit weer! Ik ben begonnen met kleding maken voor mijn kleine, verder veel aan het schoonmaken en mn grootste hobby, online shoppen
Ik ben momentaal helemaal verslaafd aan digiscrappen, lekker creatief bezig zijn zonder alle rommel ervan op tafel, maar lekker achter de laptop
Werk=ben druk aan het solliciteren maar ze willen me maar niet aannemen helaas.... Onlineshoppen=denk niet dat mijn man daar blij mee zou zijn haha... Digiscrap=ben ik mee bezig geweest, maar heb het nu wel even bekeken haha...... Kaarten en tegeltjes maken=ben ik ook wel even klaar mee.... Taarten maken=heb ik vanmiddag al gedaan haha.....
nou ik ben aant afgrllen nog 29 dagen !! tot de lente dan vind ik het niet erg om thuis mama te zijn maar die winter .... pf
Ik verveel me ook. Ik speel backgammon op de computer Heb laatst leren haken maar ik ben nu verkouden (heb een tissue IN mijn neus gestopt, serieus..) dus dan is haken niet zo lekker, met die traanogen en zo. Dus tv aan, backgammon op de comp.. zucht..
Ik kan het ook niet, maar het schijnt wel heel gezond te zijn en ook goed voor verkeerd ademen enzo. Lijkt me best leuk. Zonder gelijk te denken dat je ontdekt wordt.
Zie zulke leuke dingen op pinterest en welke.nl maar ik ben zoooooo a technisch! Wou dat ik wat kon. Ik wil heel graag de kamer gaan verven en opvrolijken maar ik durf niet. Ben veel te bang dat het fout gaat.....Wil leuke dingetjes voor me meisje haar kamertje maken, maar weet niet eens hoe een naaimachine werkt of wat ik moet maken.....Zie zoveel leuks, wil zoveel leuks maar kan niks.....