6 dozen vol en ik wil er graag van af, als je iets zoekt en je wilt een fotos zien dan hoor ik het graag, het liefst verkoop ik per maat per set. we willen er graag van af want we kunnen het allemaal niet meer kwijt wegens reden inwoning. wie heeft er nog wat nodig dan hoor ik het graag. en nog veel andere dingen als schoentjes, lakens, moltons, lakens, hydrofielluiers, washanden, kruiken , kruikenzakken, parasoltje, en nog veel meer en alles is zowat nieuw heel veel dingen zijn nooit gebruikt. of als je zelf wat ter binnen schiet vraag het misschien heb ik het. claudia
hoi voor de roze boxkleed 5 euro.. staan aan de rand 2 kleine hertjes op de boxkleed en de ene kant is veel donker roze kleine rand licht roze en de andere kant precies andersom.. gr. claudia
ik zal even de prijzen een beetje noemen. maat 50/56 voor heel pakket 20,00 euro maat 62 pakket 20,00 euro maat 62/68 pakket 15,00 euro maat 68 pakket 20 euro boxkleden 1 5,00 euro 2 stuks 7,50 euro navelbandjes 1,00 euro 3 omslagdoeken 7,50 euro moltons pakket 10,00 euro is een beetje een richtprijs... gr claudia
up.. de prijzen die ik genoemt heb zijn richtprijzen je mag gewoon zelf ook een bod doen wat je het zelf waard vind.. groetjes!!