Oh ja, die is heerlijk Pffff, ik heb er zoveel, zou niet weten waar ik moest beginnen. Maar hier een greep. Deze vond ik wel erg fout, maar heerlijk klinken: YouTube - Benny Benassi - Satisfaction Heerlijk nummer om keihard te horen: YouTube - Deeppack/Dj korsakoff - Here's johnny! Ik vond Gigi d'Agostino ook helemaal geweldig: YouTube - Gigi D'Agostino - La Passion ( Official Video ) YouTube - Gigi D'Agostino - L'Amour Toujours ( Official Video )
Van dit nummer werd ik altijd helemaal wild Kevin Lyttle - Turn me on YouTube - Turn Me On (video) original little X video edited to new alb
het verbaasd me best wel dat deze nog niet genoemd is (of heb ik er overheen gelezen) hij is nog niet heel oud maar wel een geweldig zomernummer! The underdog Project - Summerjam YouTube - The Underdog Project - Summer Jam (Official Video HD)
Wat een gave nummers zijn er bij gekomen zeg! Die Korsakoff ft Outblast, Summerjam, Mauro Picotto, Gigi D'Agostino... ik maakte echt even een tripje terug in de tijd! Kwam ik ook nog uit bij deze: YouTube - The Sunclub - Splash (1999) Echt zo'n feel good oldtimer. Let vooral ook op dat TMF logo en het balkje met de artiest en titel, geweldig! Of deze.. YouTube - Bomfunk mc's Freestyler
Jaa die had ik ook in gedachten! Doet me denken aan mijn allerlaatste vakantie vriendje. *zwijmel* Een Engelsman ontmoet in Belgie. Ben daarna nog in London bij gezamelijke kennisen geweest. Mijn reisgenoot is toen nog bij zijn zusje geweest maar ik ben toen niet meegegaan, ondanks uitnodiging. De relatie met mijn, nu, man was toen heel pril en ik ben bang dat als ik toen was meegegaan ik nooit getrouwd was met hem.
YouTube - Basshunter - Boten Anna (Original Version) en YouTube - Boten anna - Gebroeders KO Nog niet zo oud. Vakantie baan die zomer; Juist op een boot! Feestje
R Kelly - Burn it up: YouTube - Sean Paul - Get Busy ( HQ ) Sash - Ecuador YouTube - Sash - Ecuador En dit was helemaal een superhit, Mr President - Coco Jambo YouTube - Mr.President Coco Jambo
Oooooooooooooooooooooh HEERLIJK!!!!!!! WIL ECHT WEER EEN KEER FLINK STAPPEN ALS IK DIT ZO HOOR!!!!!! Deze ook zo moooooooooooooooooooi! YouTube - Alice DJ - Do You Think You're Better Off Alone En deze vond ik altijd zoooooooooooooooo leuk! YouTube - Sandstorm Dezzzzzzzzzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee YouTube - "Sunchyme" - Dario G YouTube - Robert Miles - Children (Clip) YouTube - Robert Miles - One and One with lyrics En als laatste (kan wel uren doorgaan!) YouTube - Rollergirl - Dear Jessie (lyrics)
Heerlijk!!!!!!!! Zit/ sta gewoon te dansen met mijn dikke buik!!! Kleine net op bed, man komt even chekken of alles wel OK is hier boven......
Hier was ik destijds (1999) helemaal gek op (had hem 10 keer achter elkaar op casettebandje) YouTube - Better Off Alone (UK Edit)