Ik heb via de V&D webshop een shirt gekocht. Haal ik hem uit de verpakking, zit er nog zo'n anti-diefstallabel aan. Is dat gemakkelijk zelf te verwijderen of moet ik naar een winkel? Ik ben bang dat hij afgaat als ik de winkel in loop en dat ze dan denken dat ik hem gejat heb..........
nee, niet zelf verwijderen, dan heb je een gat en als het een verf ding is, dan is je shirt verpest. Ik zou even bellen naar de winkel voordat je eraan komt. Als het even kan, iemand mee nemen, eerst zelf naar binnen zonder shirt en dan een medewerker roepen.
Als jij naar de v&d toe gaat en je neemt de factuur mee, dan kan je toch aantonen dat hij betaald is. Of anders de klantenservice even bellen om te vragen wat je kan doen.
Ik heb het ook een keer gehad. Toevallig ook bij V&D. Ik had daar een dekbed gekocht (lits jumeaux, dus lekker groot, en 4-seizoenen, dus 2 stuks). Met veel moeite kreeg ik het op de fiets mee naar huis. Toen ik het thuis uitpakte, bleek er nog zo'n diefstallabel aan te hangen. Pfff, kon ik weer met dat grote, dikke pakket op de fiets... Er was overigens geen alarm afgegaan toen ik de winkel uitging, ook niet toen ik de winkel weer inging. Het label werd netjes verwijderd, ik kreeg excuses en een bon voor een kop koffie met gebak.
Ik zou inderdaad in elk geval de factuur meenemen, maar vind het ook wel een goed idee om van te voren even te bellen als je er heen gaat en desnoods iemand mee te nemen. Ik háát het als een winkelalarm af gaat...
gewoon je bon meenemen en naar binnen gaan, meestal is het allarm er wel af anders ging hij ook wel af als je ermee naar buiten ging nadat je hem gekocht had....
ik heb dat trouwens heel vaak dat het alarm afgaat en vooral als ik door de C&A loop.. iedereen met kinderwagens heeft er last van daar... ook als je iets bij de wibra koopt ben je de lul..... sta je echt voor joker ... pfff
vaak dat alarmen afgaan.. meestal als ik bij c en a webshop wat heb gekocht, die plakken nl ook de stomme plaklabels in de kleding die via shop word gekocht.. gelukkig zijn die simpel te verwijderen. ik zou even bellen met v&d en als het niet teveel werk is even langs gaan
Hebben wij een keer met een truitje van de h&m gehad. Gewoon met het bonnetje terug naar de winkel (zo toon je toch aan dat je het betaald hebt?) en eraf laten halen.
Gewoon de bon meenemen en naar de V&D gaan. Heb het ook wel eens gehad met een winkel die mij te ver reizen was en ben gewoon een willekeurige kledingzaak ingegaan, bon laten zien en uitgelegd hoe het zat en die hebben dat ding toen verwijderd .
Dit kan je ook doen. Als je maar de bon laat zien en je verhaal uitlegt. Vaak willen ze je wel helpen.
Ik zou ook eerst even bellen... Een bon meenemen betekent niet zoveel als je iemand treft die er moeilijk over doet. Je kunt namelijk ook iets kopen, thuis neerleggen, een nieuw exemplaar in de winkel pakken en dan naar de kassa lopen met je oude bon met de opmerking dat het alarmlabel er nog in zit.
Ik heb gemaild naar V&D. Ik moet hem terugsturen (gratis) en dan halen ze het er af en sturen ze het weer op.