DE manier om bruin te worden

Discussie in 'De lounge' gestart door namya, 15 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. namya

namya Niet meer actief

ja dames, de tijd van gezien worden is weer aangebroken, nu willen we graag allemaal mooi bruin zijn maar mijn vraag wat doe JIJ om bruin te worden

ik heb nu 4 manieren geprobeerd, onder de zon zelf, zonnebank, zelfbruinende creme die je zelf moet smeren en als laatste in een tanning cabine, dit laatste is een cabine waar je in een paar seconden van top tot teen gesprayd wordt met zelfbruinende creme en wat je na een kleine 1 a 2 uur al een prachtige bruine teint geeft ZONDER strepen e.d.

ik denk dat ik bij deze laatste manier blijf, moet dan wel elke week terug voor een behandeling maar dat liever dan de zolang durende zonnebank en zon

jullie?

2. caroline16

caroline16 Niet meer actief

hoe duur is zo'n behandeling dan?
    en moet je dat echt elke week doen?

3. namya

namya Niet meer actief

hier bij mij is het 17,50

je kan het elke week doen maar je kan het daarna ook zelf bijhouden met bijv zelfbruinende douche en bodylotion.

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    .... ziet dat er een beetje natuurlijk uit? want ik blijf erbij dat een natuurlijk teintje van de zon IN de zomer het mooist is :) ik vind van die TE bruine mensen buiten het zomerseizoen om echt geen gezicht hihi, maar met die tanning zul je wel verschillende standen kunnen aanvragen zeker?

Ik houd het gewoon op de zon zelf :)

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik doe zonnebank en begin al een lekker kleurtje te krijgen (ga nu 2 maand 2x per week)

6. namya

namya Niet meer actief

nou ja het ziet er niet zo uit als de zon je kleurt natuurlijk, het blijft make up, maar ik vindt het zelf niet lelijk en helemaal niet opzichtig!! en ik ben erg kritisch wat betreft mijn uiterlijk!

ik ga ook wel naar de zonnebank maar ik haat die lelijke ligplekken en het feit dat ik elke keer 20 min moet liggen , pff

7. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    volgens mij is het ook een gedeelte erfelijk aangelegd of en hoe bruin je wordt. sommige mensen denken aan de zon en zijn snel mooi en egaal bruin. anderen blijven de hele zomer lang een kreeft en weer anderen blijven een soort glow-in-the-dark bleek (zoals mijn engelse ex hahaha)

8. zustertje

zustertje Niet meer actief

Gewoon in de zon zitten/liggen ik heb nu al weer een behoorlijk kleurtje mijn hempje staat al in mijn lichaam.
    Ik heb ook weleens bruin zonder zon gesmeerd maar ziet er echt niet mooi natuurlijk uit...

9. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    In de zon zitten......;)

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Wow, elke week 17,50 voor een kleurtje op je huid!
    Vind dat best prijzig.

Ik ga af en toe onder de zonnebank maar op dit moment doe ik er niet zoveel voor om bruin te worden.

11. namya

namya Niet meer actief

ja maar als nagaat dat ik anders 2x per week naar de zonnebank ging voor 10 euro per keer

ben ik zelfs iets goedkoper uit

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    gewoon op vakantie en bijhouden met de zonnebank..

maar nepbruin -> no way zo nep en lelijk ..

en als je gaat zwemmen dan :p zwem je t er zo af haha ?!
    en bruiningscreme is ook lelijk en strepen

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier is zonnebank 6 euro per x en nu hebben ze actie 13x voor 50 euro dus dat is nog te doen.
    Achja ik ben zo'n glow in the dark type...dan ben ik straks witter als mn trouwjurk...dan maar zonnebank:p

14. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    wij hebben thuis een zonnebank (zo'n echt tostiijzer zeg maar) en daar ga ik 1x per week minimaalonder. Vind het juist heerlijk, lekker 20 minuutje ontspannen liggen daarna douchen en naar bed. tja en zodra de zon schijnt naar buiten!

15. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ik ga heel het jaar onder de zonnebank en heb dus altijd een kleurtje. Nu ga ik om de week omdat we over 5 weken op vakantie maar ik ben heel snel bruin dus heb niet veel nodig. Normaal ga ik 1 x per maand soms iets meer.

Ga altijd 12 min en vind het lang zat. Maar werkt voor mij perfect!

16. Ik word nooit echt wit in de winter gelukkig..
    En bij de eerste goede zonnestralen heb ik zo weer een kleurtje:D!
    Dus zonnebank en smeer nooit daarvoor..

17. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Als je in zo'n cabine gaat....verbrand je dan niet eerder in de zon? Omdat je toch een soort van make-up achtig iets op hebt?
    Snap wel dat je moet smeren met een factor natuurlijk he! Maar toch!

Lijkt me wel wat! zeker omdat ik nu ik zwanger ben niet uren in de zon kan gaan liggen bakken straks...maar wil wel lekker gebruind erbij zitten!

x

18. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik mag niet in de zon en onder de zonnebank, en ik vond die tanning cabine niks. Moest hardstikke opletten met afdrogen na het douchen anders was ik alsnog gevlekt.
    Dus nu blijf ik maar een beetje wit :)

Deel Deze Pagina