nou wij denken vandaag lekker weer eens naar ballorig te gaan.. we gaan er om half 4 heen, op de site staat dat ze om 19.00 dichtgaan, dus hebben we nog best wat tijd.. nou komen we daaraan, zeggen ze .. we gaan om 18.00 uur dicht hoor.. nouja zeg.. ze doen daar lekker waar ze zin in hebben.. je betaald daar 6,50 euro intree dan vind ik da je wel wa mag verwachten ook.. en dan wil je een broodje bestellen, en dan zeggen ze nee we maken vandaag geen warme dingen.. echt onbegrijpelijk.. dit is nu de 2e keer zo. ik vind het zooo onklantvriendelijk.. maar goed. moest even van me afschrijven. want was echt kwaad.. liefss
Twee weken geleden was ik in Nederland en ben ik met Ilana naar Ballorig Heerhugowaard geweest. Daar stond iig nog op de site dat ze in bepaalde gevallen het recht voorbehouden om eerder dicht te gaan. Als het bijvoorbeeld erg rustig is of met erg warm weer. Wel sneu voor jullie hoor. Ik vond 6,50 ook aardig wat geld voor het dreumeshoekje. En na 2 uurtjes was ze al helemaal uitgeput. Edit (voordat ik je antwoord las): Ook lullig dat ze niets warms meer maken. Je zou toch denken dat het goed is om nog wat extra geld aan eten te verdienen.
kijk ik snap wel dat ze eerder dichtgaan bij weinig mensen, maar waarom dan niet wat minder vragen voor entree.. we waren er pas om half 4 .. maar toen de keuken niet open bleek te zijn. was het helemaal klaar voor mij..
haha dacht ik wel ja. Altijd wat daarzo. De eigenaar kan vaak echt niet met zijn klanten omgaan en is heel bot, al meerdere malen meegemaakt bijv. tafels die gereserveerd staan en dat er toch iemand aan zit omdat die het bordje niet gezien heeft (of wel maar doet alsof ze het niet zien) en echt compleet uitgescholden worden en door van alles en nog wat uitgemaakt, ipv vriendelijk te verzoeken of ze een ander plekje willen zoeken, dat soort dingen. Heb het daar dan ook wel een beetje gehad.