Ik heb ook nog een vage omschrijving, ben benieuwd of iemand weet wat ik bedoel. Het was een soort worst, volgens mij moest het een worm voorstellen!? Gevuld met water oid en daar kon je dan in knijpen.... Geeeen idee hoe ik het moet omschrijven, hahaha
die armbandjes die krom of recht staan! smurfen house! video recorder Gulden Dr. Snuggles Vergeet je tandenborstel niet de droomshow
Hehe die ken ik ook nog,dan schoot ie je handen uit. Ik had een oranje Ik was trouwens ook gabber,compleet met Aussie en ging naar house parties. Oh te erg. De aussies heb ik nog steeds bewaard en ook een Club X tshirt.
Watersnake?? Ik had m eens bij een vriendje gezien en moest en zou zo'n ding hebben! Maar in de speelgoed winkel begrepen ze niet wat ik nou bedoelde. Ik baalde stevig dat ik m niet kon kopen!!
heel erg leuk allemaal!!!! de rollerskates, van die blauwe met zo'n geel regenboogje erop en een gele nop die je om de zoveel tijd moest aanschroeven van die springtouwen met een veer in het midden, die vonkten altijd zo leuk op de weg. Stoepranden, buskruit, poppendoktertje, stand in de mand, schaduwtikkertje whiehaaaaaa lagere school: schoolkamp, eindmusical (Raadsels rond het ruime sop) ooo herinneringen te over! en dan de middelbare schooltijd, idd de lijsters, de blackbirds, buchfinken jaiks zware tassen achterop de fiets, lekke banden, schooldisco's. De grote ouderwetse rekenmachines, smerige chocolademelk uit de automaat, passers en geodriehoeken. brugpiepers. pech als je naast veel boeken ook nog een gymtas én een regenpak moest meenemen. Allstars, doc martens. En ai ik zag ze laatst weer liggen bij bruna, eindexamenbundels. proefwerkweken (BAH!) schotjes tussen de tafels, grote vellen met de naam van de school erop voor de proefwerken, en als het wiskunde was met ruitjes erop. Mislukte proefjes bij natuurkunde en scheikunde. Saaie lessen Latijn (what was I thinking?!?!) Weirde leraar biologie... van die grote pakken wasmiddel smurfensnot idd haha scheetkussens, loloballen (met springtouw!!) steltlopen hutten bouwen buiten, kindervakantieweek: allerlei activiteiten in de plaatselijke sporthal, schoolvoetbal, schoolzwemmen!! "slowen" op de discoavond hahaha bijbaantjes die echt zwaaaaar klote verdienden... zweerknopjes na de gaatjes voor 25 gulden!!! en retourtje Londen per eurolines (nooooit meer!!!) ellenlange schoolvakanties met altijd mooi weer. Koude winters met bijna ieder jaar ijspret. bommetjes in het zwembad hahah en spelen op van die drijvende matten. Jongetjes met keiharde stekeltjes, matjes *jak. van die campingmatrasjes met van die grijze puntjes posters van The New Kids on the block (OMG!!!) muziek van Gloria Estefan, een kanlgele HEMAradio met idd bandjes om muziek van de radio op te nemen og, erger nog, een zelfgemaakte radioshow ooo ik draai door SORRY! hahaha
hahah ja idd vergeet je tandenborstel niet met Rolf Wouters!! De komst van NL3!! De start van RTL 4!! Op je casetterecorder je stem opnemen en dan met PLAY half ingedrukt afspelen dan ging het heeeeeeeeeeel langzaam en laag hahah Nils Holgersson ook idd hahah
Je had ook altijd zo'n reclame met een soort van pluizig wormpje, die zou uit zichzelf bewegen ofzo.. Dat kon ik ook wel natuurlijk dus die moest en zou ik hebben.. Had ik em, zat er gewoon een doorzichtig touwtje aan en moest je em zelf bewegen.. DUH maar wat was ik flauw zeg, en m'n ouders maar zeggen, zeiden we toch al, zo'n ding beweegt echt niet vanzelf..
ja dat weet ik nog in groep 8 zat ik en je kon ze bij de mars enz krijgen!!! Men wat kon ik veel trucks
dubbellikker ijsjes haha die bestaan ook nog steeds!! Of zo'n worst ijs, zo'n rol en dan sneed je er een stuk af en dan deed je er aan iedere kant een wafeltje op!!!
En je had ook nog van die plakhandjes. Die gooide je dan ergens tegenaan en dan bleven ze zitten en moest je ze weer terugtrekken.
Wat ene geweldig topic! Vlgs mij komen wij uit exact dezelfde lichting, whoehoehehahahaahaa! ook hier een "DJ" ging altijd top40 muziek opnemen op cassette bandje en dan grijs draaien. Met een pen in het gat het cassette bandje sneller voor of achteruit draaien.... muziek waarvan het begin en het eind letterlijk waren afgehakt... Dikke leren schooltassen en uitgelubberde snelbinders, halverwege je schooltas verliezen, meeliften met een stoere hogere jaars die al een brommer had!!! Bennetonsjaaltjes met streepjes, het rookhol, vulpen met echte inkt (basisschool), kompassen en geodriehoeken (van die buigbare onbreekbare!!), koeienogen ontleden in de biologie klas! Op de basisschool: fluoriscerende kleding, ballonrokken, fido dido, o.... er komt steeds meer bij!
Jeugdsentiment!!! Heerlijk Bassie en Adriaan kijken. Wat was ik bang voor vlugge Japie en de baron. Verder was ik dol op Tita Tovenaar, Seabert, Flipper, Lassie en al dat soort zoetsappige series. Speelgoed: my little pony's! En barbies. Wat was ik blij toen ik het Barbie zwembad met glijbaan kreeg, haha. Jojo's waren ook leuk. Ik ben nog jojokampioen geworden. Ik las de Penny en de Ponyclub. Tsja, waar blijft de tijd...
Fort Boyard vond ik echt geweldig! Ik was wel de enige thuis dus ik moest altijd boven kijken. Met cola en chips Jaaa..Are you afraid of the dark! Die was ik helemaal vergeten maar ik keek er echt altijd naar! Super was dat! En de poppels,die dingen was ik echt helemaal vergeten maar ik heb ze wel gehad. Dat waren toch die knuffel-achtige poppetjes die je om kon draaien? Die waren zo leuk!