Keek er trouwens iemand 'The odyssey'? YouTube - The Odyssey En Mirror Mirror? En zo'n serie met een meisje die met een chemisch goedje in aanraking was geweest en daardoor in een vloeistof kon veranderen. Hoe heette dat ook alweer? Zij heette iets van Alex dacht ik?
Ja nu je het zegt! The Odyssey,Mirror Mirror en The secret world of Alex Mack,allemaal echt heel erg leuk!
Er was ook zo'n serie met van die dino's, zo'n gezinnetje. Die kwam meestal op zondagochtend voor Are you afraid of the dark. Hoe heet die ook weer? Vreselijk foute, maar o zo heerlijke serie. Dinosaurs? Keken we vroeger altijd bij mijn ouders in bed. Ontbijtje erbij... heerlijk...
Ja! Dinosaurs. Die kleine sloeg zn vader altijd. Not the mama,boink! Wat dachten jullie van de jeugdseries Fullhouse (mijn favoriet), Blossom,Ready or Not en Growing pains? Kennen jullie die nog?
jaaaaaaaaa die keek ik ook graag!! enneuh: family ties Kwamen die op een gegeven moment ook niet 's morgens in het weekend in de herhaling?? onderweg naar school (moest mijn dochter even ophalen) kwamen er nog een paar omhoog een tennisbal in een panty en daar dan mee stuiteren , zo'n paal die je in de houder van de wasmolen kon zetten, met een touw en een tennisbal eraan en dan rondmeppen van die sokken, wit met gaatjes erin en lakschoenen!! (nooit gekregen tot mijn teleurstelling haha) bootschoenen: van die donkerblauwe met op de voet een stukje elastiek met witte streepjes (zijn die er nog??) 3es-cola, heeel goedkope blikjes, niet te zuipen maar ach in het tussenuur haha Flatliners (veel te jong nog was ik toen ik die zag haha) en best of all: RAIDER
Bij handjeklap het liedje: Er is een vrouw vermoord Achter het gordijnenkoord Ik heb het zelf gezien Het was op nummer 10 Het bloed liep van de trap Leek net tomatensap Ik nam er een likje van en werd er misselijk van. Ik belde de politie op en ik zei.... Beertje beertje draai eens rond Beertje beertje raak de grond Beertje beertje was je handen beertje beertje poets je tanden Beertje beertje hoeveel jaar ben jij Pepsi! Cola! Pepsi Cola! Weet niet meer hoe hij verder gaat.
We hebben laatst weer een hele berg van die oude tekenfilms van vroeger gedownload!! De bluffers Troetelbeertjes Snorkels Dokter snuggels enz enz Echt zo leuk om weer terug te zien!
hahaha ja dat geloof ik!! Er komt ook nog weleens een herhaling van oude series op tv, mijn dochter snapt niet dat wij dat leuk vonden hahahaha. Het gaat ook allemaal zoooo langzaam vergeleken met nu!!
ik ben 40 je wil niet weten wat ik allemaal nog weet. ik voel me soms echt een oud wijf aan het worden. ik krijg soms weleens van die flitsen van gedachtes dat ik mezelf bezig hoor als mijn oma tegen de kinderen
Serieus? ik heb die van mij afgelopen maand net in de container gedonderd... hmmzzz... Denk dat mn furby nog maar eventjes op de plank blijft staan (al haal ik wel de batterij eruit want word knettergek van dat ding!)
Tjolk, schoolmelk met plaatjes achterop, The Freggels, Full House, Saved by the Bell, niveaulezen met boekjes als Rap en Duf en Appie Kap, Ovide, Vrouwtje Theelepel, David de Kabouter (die kon je sparen bij Albert Heijn inclusief huis) de Snorkels, Boes, Bouli de Sneeuwman, Kissyfur, Foefer, Inspector Gadget, Polly fietsen, Dummies, Mega Blubber Power Race, Pittige Tijden, Heartbreak High, The Goonies, familie Knots, rode kinderwalkmans, Maple Town, Commander Keen op de computer, blikjesvoetbal op het schoolplein, de Fancy, Free Willy, 2 Unlimited...
Ik vond toen die tijd de furbies helemaal geweldig en was er helemaal weg van lol, Ook de tamagotsies als ik het zo goed schrijf