O ja The Goonies, die heb ik op DVD, fantastische film! Nog niet zo heel lang geleden weer gekeken, hij blijft leuk...
hahah ja vrouwtje theelepel had ik het laatst nog over met een collega wie weet waar hij is? ik zoek al zoveel jaar de lepel van goud hij moet er zijn maar wie vertelt me waar?? een lepel is een ding daar kun je pap mee roeren hij is er ook om een baby mee te voeren..... verder weet ik niet meer hahahaah
maar was er op een gegeven moment ook niet iets met die furby's aan de hand ofzo?? staat me vaag bij. Ik weet ook nog goed toen we overgingen van "lagere school" naar basisschool. Teon kreeg je van de overheid een soort voorlichtingskoffertje, felgeel, maar daar was heisa over, want dat spul bevatte een of ander chemisch goedje.
Selma Duim en Kobus Kraai, Kinderen voor Kinderen en dan vooral nummer 11 met die 2 meiden met groentes in de achtertuin, schoolreisjes naar Baarle Nassau, Levend Stratego, Andre van Duin en pizza, pizza, Double Dip, Loekie de Leeuw, Housebroeken, LA Gears, van die groene, paarse en roze ribbroeken van de basisschool, het Duftyhuis, de Poppenkraam, Ter land, ter zee en in de lucht...
En Fort Alpha.... Ik zat toen volgens mij zelf ook op de middelbare school en was helemaal verslaafd aan deze serie!
Owww, commander Keen, en de eerste Prince of persia! Wow!!! Verder alle tv series die in dit topic genoemd zijn (heb m echt helemaal door zitten spitten ) Alleen ben ik nooit aan het hakken geweest, geen gabbertje hier maar iemand die naar Sepultura, Metallica en dat soort shit luisterde...
Oja: - Punky Brewster - Camp Candy - De familie Sanders is anders (was echt een toptekenfilm) - Van die figuurtjeskoekjes en daar zat dan een uiteinde aan en die kon je weer in een rondje stoppen. Smaakten naar gewone biscuitjes. - Elastieken Ohhh wat leuk om terug te lezen allemaal. Jammer dat niks daarvan nog op tv komt. Die tekenfilms waren veel beter.
Die heb ik een maand of twee geleden ook gekocht bij de Blokker en heb hem gelijk gekeken die avond met mijn man. Ik kende hem nog van vroeger... Als klein kind vond ik die man met dat misvormde hoofd zo eng. Durfde er nooit goed naar te kijken. Maar nu wel weer hoor. Mijn man had eigenlijk geen zin om hem te kijken maar na afloop zei hij ook dat hij het een leuke film vond. Als kind wel 10x gezien, die film.
Jaaa, ik heb hem laatst ook gekocht. Heb er jaren naar gezocht en toen in een keer bij de Blokker lag hij. Hoezo! sentiment
Thanks! Had er vroeger ook maar wist niet meer hoe ze heetten Ik ga even verder lezen, maar heeeeel veel dingen komen me bekend voor
skippy the bush kangaroo vond het altijd geweldig hoe ze gingen fluiten met een blaadje are you afraid of the dark david de kabouter mevrouwtje theelepel niels holgerson
ow nog even 1 tipje voor de mensen met UPC digital! Pebble TV! op 515 geloof ik, allemaal tekenfilms van vroeger
Een lepel is een ding daar kun je pap mee roeren. Hij is er ook om de baby mee te voeren. Gewoon heel handig, maar je moet je niet vergissen. Je zult wel zien, dat er ook rare theelepels zijn... Zeg mij waar hij is, ik zoek al zoveel jaar. De lepel van goud. Hij moet er zijn, maar wie vertelt me waar. Daarmee tover ik, een glimlach op je wangen. De gouden lepel, schittert in mijn droom. En iedere droom, moet je in een potje vangen. De gouden lepel, roert alles daarin vrolijk rond.
De trollen! Had er echt mijn kast vol van staan. Er zat er 1 bij waar je in het handje kon knijpen. Dan gingen zijn oogjes knipperen en begin hij geluid te maken. Toen dat ding dat midden in de nacht ineens spontaan begon te doen zijn alle trollen de zak van de rommelmarkt in gegaan
Ik kwam de mijne nog ergens tegen bij de verhuizing... Hebben? Laatst kwam ik op internet Fabuland tegen!
Bij mijn moeder ligt nog een complete fabulandkermis.. heb het laatst eens tevoorschijn gehaald maar helaas beginnen er wat dingen af te breken (vind je het gek, na zoveel jaar moet plasticmoeheid ook weleens inslaan haha)